پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/11 13:33
سحر قریشی | خانه سحر قریشی کجاست ؟ | مادر سحر قریشی | سحر قریشی و پویان مختاری | سحر قریشی و مهدی طارمی
کد خبر: 9108

سحر قریشی باردار شد/ عکس ناگهانی از شکم برآمده سحر قریشی

سحر قریشی مجرد است؟

 سحر قریشی  بازیگر پرحاشیه و سلبریتی جنجالی اینستاگرام است . سحر قریشی در فیلم های زیادی بازی کرده است . سحر قریشی یک بار با مهران اخوان ذاکری ازدواج کرد و پس از مدتی طلاق گرفتند. سحر قریشی در ماجرای انتشار عکس هایش با فوتبالیست معروف (مهدی طارمی)نیز حسابی جنجالی شد. و حالا تصویری از شکم برآمده سحر قریشی را مشاهده کنید.

عکسی خاص و متفاوت از سحر قریشی بازیگر مطرح ایرانی در فضای مجازی با استایل بارداری مربوط به پشت صحنه یکی از فیلم هایش منتشر شد که باعث شد تهمت های ناروایی به او زده شود.

نقشی که برای سحر قریشی شایعه ساز شد!

این عکس از سحر قریشی  با لباس بارداری و شکم برآمده مربوط به فیلم آنچه مردان درباره زنان نمی دانند است.

سحر قریشی

سحر قریشی در این فیلم نقش یک دختر را دارد که ازدواج موقت داشته و باردار شده است.بعد از گذشت چند سال از پخش آن فیلم و انتشار عکس های بارداری سحر قریشی مربوط به همان فیلم باز هم بلوا به پا شد.

کسانی که آن فیلم را ندیده اند تهمت هایی در واقعیت به سحر قریشی می زنند که کاملا ناروا است.سحر قریشی یک بار در سن کم ازدواج کرده بوده و پس از جدایی دیگر ازدواج نکرده و فرزندی ندارد.

رابطه سحر قریشی با مهدی طارمی

انتشار تصاویر دو نفره در فضای مجازی بار دیگر این دو چهره سرشناس را در کانون توجهات قرار داد.

بسیاری به آتلیه‌ای که از طارمی و قریشی عکاسی کرده شک برده‌اند، برخی هم می‌گویند گوشی یکی از آن‌ها هک شده و عکس‌ها به دست افراد فرصت‌طلب افتاده، اما از قرار معلوم موضوع از جای دیگری آب می‌خورد. آن‌چه که برای نزدیکان سحر قریشی مسلم شده این است که مظنون آشنا بوده و از روی حسادت‌های زنانه دست به چنین کاری زده است.

سحر قریشی

توضیح مهدی طارمی درباره ارتباطش با سحر قریشی: آن رابطه تمام شد و الان در رابطه جدیدی هستم.

بیوگرافی سحر قریشی

 سحر قریشی  زاده ۶ دی ۱۳۶۶ در تهران بازیگر، سینما، تلویزیون، تئاتر و مدل ایرانی است.

قریشی کار بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم سینمایی، لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی آغاز کرد و بعد از ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان  واز طریق سیاوش خیرابی به سهیلی زاده معرفی شد و آقای سهیلی زاده برای نقش یلدا او را انتخاب کرد. او بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید.

سحر قریشی یک استقلالی دو آتیشه است.

سحر قریشی

آیا واقعا سحر قریشی عمل زیبایی انجام نداده است؟

من هیچ جراحی روی صورتم انجام ندادم تنها یک بار تزریق لب انجام دادم که خیلی زود هم از انجام این کار پشیمان شدم و ژل را از لبم خارج کردم

برای گواه این موضوع حتی عکس های مربوط به دوران کودکی ام را هم منتشر کردم اما خب، برخی ها همچنان اصرار دارندکه بگویند من عمل زیبایی انجام دادم.

از اینکه برای زیبایی و آراستگی ام زمان صرف کنم بسیار لذت می برم و زمانی که درگیر آن می شوم، روحیه ام تغییر می کند و انرژی از دست رفته ام را پیدا می کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3enzv3