پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/06/17 15:00
بهاره رهنما | بهاره رهنما در سریال گیسو | بهاره رهنما و همسرش | بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی | بیوگرافی بهاره رهنما
کد خبر: 8709

توهین بهاره رهنما به صدا و سیما برایش خیلی گران تمام شد!

بهاره رهنما بر علیه صدا و سیما گرد و خاک کرد!

بهاره رهنما بازیگر زن ایرانی تاکنون دو بار ازدواج کرده که ازدواج اول بهاره رهنما با پیمان قاسم خوانی نویسنده معروف پس از چند سال زندگی مشترک به جدایی ختم شد. بهاره رهنما یک فرزند دختر از همسر اولش دارد. بهاره رهنما برای بار دوم با امیرخسرو عباسی مالک برند معروف آرایشی بهداشتی ازدواج کرد. در ادامه فیلم گریه های بهاره رهنما برای دلتنگی پدرش را ببینید.

بهاره رهنما شب گذشته در آخرین لایو اینستاگرامی خود از با انتقادی تند از مسئولان صداوسیما برای ممنوع‌الکار شدن بی‌دلیلش توضیح خواست.

بهاره رهنما می‌گوید حدود دو سال است به چندین پروژه و برنامه زنده دعوت شدم اما به دلایل نامعلومی شب قبل از برنامه و یا حتی پس‌ازاینکه قرارداد بسته می‌شد به من می‌گفتند اجازه ضبط برنامه با حضور شمارا نداریم.

رهنما اضافه کرد: من نیازی به حضور در صداوسیما ندارم اما این حق طرفداران من است که بدانند به کدام گناهِ نکرده مرا از اجرا در صداوسیما منع می‌کنند؟

بهاره رهنما از روند تصمیم‌گیری در صداوسیما پرده برداشت و گفت:

باوجوداینکه هیچ جا نامه‌ای دال بر ممنوع‌الکار شدن بنده وجود ندارد اما کسانی هستند که پنهانی و حتی بدون طی روال رسمی این تصمیمات را گرفته و اجرایی می‌کنند.

او در پایان از مخاطبانش می‌خواهد تا با انتشار صحبت‌هایش از مسئولان صداوسیما بخواهند درباره علت این اتفاق توضیحات لازم را ارائه دهند.

گریه های بهاره رهنما بعد از فوت پدرش

بهاره رهنما پدر و شوهرش را زیر سوال برد+فیلم افشاگری

بهاره رهنما بازیگر جنجالی می گوید که ادعاهای مطرح شده درباره ثروت زیاد حاجی همسرش دروغ است و خودش زن مستقلی است و موقع ازدواج حاجی وضع مالی خوبی نداشته.

این ادعا در صورتی مطرح می شود که رسانه ها می گویند موقع ازدواج بهاره رهنما حاجی صاحب چند برند معروف تجاری بوده و فردی ثروتمند به حساب می آمد.

البته بهاره رهنما در بخش دیگر صحبت هاش می گوید که کلا آدم پولداری نیست و از او پولدارتر در ایران زیاد است، التبه این صحبت را نمی توان درست یا غلط پنداشت چرا که قطعا هیچ کس ادعا نمی کند بهاره رهنما پولدارترین شخص ایران است چرا که افراد ثروتمند زیادی هستند ولی قطعا او درآمد بسیار زیادی از مجموعه کلینیک های زیبایی و تبلیغات اینستاگرامی اش دارد.

بهاره رهنما یکی از بازیگران بسیار فعال در اینستاگرام است که تبلیغات بسیار زیادی در پیج خود انجام می دهد (هم برای برند های تجاری خودش و حاجی و هم برای سایرین) و انتظار می رود ثروت زیادی از اینستاگرام خود کسب کند.

بهاره رهنما از همسرش درخواست مهریه کرد


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3gvkn3