جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/05/26 17:00
پژمان جمشیدی | پژمان جمشیدی و همسرش | پژمان جمشیدی بیوگرافی
کد خبر: 8477

پژمان جمشیدی دهن همه را بست!

بحث و جدل پژمان جمشیدی بالا گرفت.

پژمان جمشیدی بازیگر و البته فوتبالیست سابق ایرانی می باشد. پژمان جمشیدی متولد 21 شهریور 1356 است. این روزها هنرنمایی پژمان جمشیدی را به جای مستطیل سبز در قاب تلویزیون و این بار در نقش اول یک سریال تلویزیونی به نام پژمان دیده شد. پژمان جمشیدی از زمانی که وارد عرصه هنر شد هجمه های زیادی را شنید. در ادامه تیکه کوبنده پژمان جمشیدی به منتقدان را خواهید خواند.

پژمان جمشیدی، بازیگر سینما و تلویزیون و فوتبالیست سابق، دیشب (جمعه ۱۵ مرداد)، مهمان برنامه رادیویی «پرانتز باز» بود.

او بار دیگر در این برنامه، با اشاره به هجمه و انتقادهای رسانه‌ای به ورودش از فضای فوتبال به عرصه هنر، گفت:

«هر موفقیتی با ابعادش تبعاتی دارد. نمی‌توانی موفقیت را پشت سر بگذاری و از سختی‎ها و تبعاتش عبور نکنی و البته یکی از این سختی‌ها، همین هجمه‌ها بود. ولی برای من مهم این بود که احترام این حرفه را حفظ کنم. برای من هنر، عرصه محترمی بود و می‌دانستم باید در شأن هنر عمل کنم. از همان ابتدا می‌دانستم ممکن است مخالفت‌هایی باشد ولی چون از قبل این شرایط را پیش‌بینی می‌کردم، به راحتی از آن عبور کردم.»

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال و پرسپولیس، افزود:

«بهترین پاسخ به منتقدان این است که بتوانی خودت را در زمین فوتبال یا در قاب تلویزیون اثبات کنی و با حرف زدن به جایی نمی‌رسی؛ در صورتی که از عهده کارت به خوبی برآیی، منتقدان منصف، نظرشان را تغییر می‌دهند و تبدیل به مدافعان تو می‌شوند. بر این اساس هیچ وقت از انتقادها گله‌مند نبودم و معتقدم هرکس با نگاهش به جامعه، زندگی و کار می‌تواند نظرش را ابراز کند.»

پژمان جمشیدی تاکید کرد:

«فوتبال و هنر بازیگری، اصلا حرص و جوش خوردن ندارد چون مخاطبش مردم هستند. اگر آن‌ها تو را قبول کنند، پذیرفته می‌شوی و در غیر این صورت کنار می‌روی.»

بیوگرافی پژمان جمشیدی

خانواده پژمان جمشیدی

پدر و مادرم هر دو فرهنگی بازنشسته هستند. مادرم معلم اول دبستان بود و پدر دبیر زمین شناسی و زیست شناسی بود. او لیسانس تربیت بدنی دارد و فوق لیسانس زمین شناسی. پدر پیش از انقلاب سال ها رئیس هیات کشتی کرج بود.

بعد از انقلاب رئیس هیات کوه نوردی کرج شد. فکر می کنم او از بهترین کوهنوردهای تاریخ ایران است. مادرم هم زمانی والیبال بازی می کرد. نسبتا خانواده ام ورزشی بودند اما درس برای شان در اولویت بود. کار من هم وقتی سخت شد که برادرم سال 70 مهندسی دانشگاه شریف قبول شد و دیگر همه از من هم انتظار داشتند که یک رشته خوب در یک دانشگاه خوب بخوانم. برای همین مجبور شدم کنار فوتبال درسم را هم ادامه بدهم. زندگی خانوادگی ما یک زندگی آرام با درآمد کارمندی بود. یک برادر بزرگ تر و یک خواهر کوچک تر دارم.

پژمان جمشیدی

خواهر و برادرم ازدواج کردند ولی من من هنوز ازدواج نکردم و شرایط زندگیم این گونه پیش رفته. ازدواج اتفاقیه که هنوز برای من رخ نداده به نظر من ملاک و معیار برای ازدواج تعیین کردن اشتباهه مهم اینه که یه نفر به دلت بشینه و دوسش داشته باشی. طبیعتاً آدم هایی که با آن ها اشنا می شویم و باهاشون رفت و آمد میکنیم از نظر شخصیتی و رفتار مورد قبول مون هستند اینکه قلاب دلمون کجا گیر کنه معلوم نیست.

پژمان جمشیدی و همسرش

یه چیزه دیگه که خیلی مهمه باید حرفی برای گفتن با همسرتون داشته باشید و باید به روزها و شب هایی که قراره با همسرتون زیر یه سقف زندگی کنید فکر هم بکنید البته من خیلی دوست دارم با دختری ازدواج کنم که زندگی اش با هیجان همراه باشد و شاغل هم باشه یعنی زندگی اش طوری باشه که حرف های زیادی برای گفتن داشته باشه.

پژمان جمشیدی

گفتگویی با پژمان جمشیدی درباره دوست صمیمی اش

 رفاقت شما با پیمان قاسم خانی چطور شروع شد؟

پیمان را از سال 81 می شناسم. اول با خانم بهاره رهنما، همسر پیمان در یک مراسمی آشنا شدم. همیشه آرزو داشتم 2 نفر را در زندگی ام از نزدیک ببینم. شاید چون کم دیده می شدند. هدیه تهرانی؛ و پیمان قاسم خانی. خانم رهنما به من گفتند من می خواهم شما را یک شب دعوت کنم منزل مان تا با همسرم آشنا شوید چون همسرم پرسپولیسی است و فوتبالیست ها را خیلی دوست دارد. من هم که می دانستم ایشان همسر پیمان قاسم خانی هستند، خیلی خوشحال شدم و از خدا خواسته قبول کردم. بعد با دعوت به خانه آنها رفتم.

پژمان جمشیدی

فکر کنم یک نفر هم با من بود. اگر اشتباه نکنم برزو ارجمند با من آمد. خلاصه رفتیم و با پیمان آشنا شدم و خیلی عشق کردم. از آن موقع رفاقتم با پیمان خیلی ماندگار شد. پیمان هم خیلی اهل فوتبال است و فوتبالیست ها را هم دوست دارد. خودش و برادرش، مهراب هر دو پرسپولیسی هستند. آقای چگینی، تهیه کننده، استقلالی است. سروش صحت هم سپاهانی است.

پژمان جمشیدی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2aokv4