چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/05/18 12:00
کد خبر: 8379

شباهت عجیب همسر صبا راد به همسر خانم بازیگر سوژه شد+تصاویر

تصویری تازه منتشر شده از صبا راد و همسرش حین لاکچری بازی در یک باغ.

صبا راد مجری اسبق صدا و سیمابود. صبا راد مجری توانای تلویزیون کشور است. صبا راد متولد 30/8/59 می باشد. صبا راد از سال 75 گویندگی را از برنامه «ورزش ـ نشاط ـ تندرستی» آغاز کرده و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می آید. صبا راد به تازگی به ترکیه مهاجرت کرده و بسیار پر حاشیه شده است. در ادامه عکسی از صبا راد و همسرش را مشاهده کنید.

صبا راد

بیوگرافی صبا راد

فاطمه راد با نام هنری صبا راد متولد 30 آبان سال 59 در تهران می باشد صبا راد دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی می باشد. صبا راد گویندگی را در رادیو و از سال 75  آغاز نمود.

صبا راد

صبا راد گویندگی را از برنامه «ورزش ـ نشاط ـ تندرستی» آغاز کرده و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می آید. طبق گفته صبا راد : برخلاف افرادی که به این رشته علاقه داشتند و دوست داشتند که وارد این عرصه شوند، اصلا به این رشته علاقه مند نبود و به اصرار یکی از دوستانش تست گویندگی داده است و هرگز فکر نمی کرد با این کار بتواند با مردم ارتباط برقرار کند.

صبا راد در جشنواره تولیدات مراکز استان ها به عنوان گوینده و نویسنده برتر (استان گیلان) انتخاب شده است. صبا راد علاوه بر مجری گری برنامه سازی نیز کرده است او حدود 100 برنامه ساخته و برای شبکه پنج تهیه کنندگی کرده است.

صبا راد

وضعیت تاهل صبا راد :

ازدواج اول :

صبا راد در سال 1392 در سن 32 سالگی با مرتضی علی آبادی (مجری، بازیگر ایرانی و مدیر ورزشی) ازدواج نمود اما زندگی آنها سه سال بیشتر دوام نداشت و در سال 95 از یکدیگر جدا شدند.

صبا راد

ازدواج دوم :

صبا راد در سال 96 با مانی رهنما (خواننده ایرانی) ازدواج کرد.  

صبا راد در کنسرت مانی رهنما دکلمه ای خواند و پس از پایان کنسرت با انتشار متنی در اینستاگرامش از کنسرت تعریف کرد و مانی رهنما در پاسخ به او از عشق و دلبستگی گفت و در نهایت مانی رهنما خبر ازدواجش با صبا راد را تایید کرد.

صبا راد و مانی رهنما در سال 1399 به کشور ترکیه مهاجرت کردند.

صبا راد

صبا راد


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4dolj3