پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/05/30 11:00
کد خبر: 8498

فوتبالیست معروف دستگیر شد+علت

فوتبالیست معروف لحظاتی پیش دستگیر شد

هم اکنون مسئولان باشگاهی که این بازیکن برایش بازی می‌کند پیگیر کارهای رفع مشکل او و آزادی‌اش هستند و تلاش زیادی برای رسانه‌ای نشدن ماجرای این بازیکن داشته‌اند و حتی سعی دارند وی پیش از تمرینات امروز مرخص شود و در تمرین حضور پیدا کند تا خبر بازداشت و عدم حضور او رسانه‌ای نشود.

بازداشت یک فوتبالیست در حالت مستی

وی قرار است تا ساعتی دیگر در دادگاه حاضر شود و پس از آن در خصوص وضعیت وی تصمیم گیری خواهد شد.

س.و، بازیکنی که در آغاز لیگ بیستم، با انتقالی پر سر و صدا به یکی از تیم‌های محبوب شهرستانی پیوست، همزمان با تعطیلات روزهای اخیر به جرم رانندگی در حالت غیر عادی بازداشت شد.

بازداشت ستاره لیگ برتری به جرم رانندگی در مستی

گفته می‌شود این فوتبالیست در حالی که تعادل نداشته، پشت فرمان اتومبیل خود نشسته و ماموران ابتدا به خاطر رانندگی پرخطر به او ایست می دهند و متوجه می شوند این شخص نوشیدنی الکلی مصرف کرده و به همین دلیل اتومبیل را توقیف و خودش را بازداشت می‌کنند.

ساعتی پیش کانال تلگرامی روزنامه ورزشی گل بدون آنکه اشاره‌ای به نام این بازیکن داشته باشد، خبر بازداشت یک فوتبالیست بر اثر شرب خمر و رانندگی در مستی را منتشر کرد. این منبع خبری مدعی شد بازیکن مورد نظر همراه دوست دختر خود در اتومبیل نشسته بود که ماموران ایست بازرسی به آنها مشکوک می‌شوند و بعد از نگه داشتن ماشین، شرب خمر بازیکن لیگ برتری نیز لو می رود.

برابر با شنیده های ما این بازیکن لیگ برتری در حال حاضر در بازداشت است و صبح امروز برای رسیدگی به پرونده در دادگاه حاضر خواهد شد.

طبق قانون فعلاً از نوشتن نام بازیکن مورد نظر معذوریم. به احتمال زیاد پرونده این بازیکن بعد از تعیین مجازات متناسب با تخلفی که مرتکب شده، از دادسرا به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال خواهد رفت. این احتمال که برای او علاوه بر محکومیت قضایی یک محرومیت ورزشی هم در نظر گرفته شود کم نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/27vnd2