پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/06/16 13:00
جواد عزتی | بیوگرافی جواد عزتی | جواد عزتی و همسرش | جواد عزتی در زخم کاری | جواد عزتی در قهوه تلخ | مه یاس پازوکی
کد خبر: 8695

تسلیت/ عزیز جواد عزتی پر پر شد

داغ بزرگ بر دل جواد عزتی نشست.

جواد عزتی از بازیگران سرشناس و خوش سیمای ایرانی می باشد. جواد عزتی این روزها با بازی در سریال زخم کاری بر سر زبان ها افتاده است. جواد عزتی همراه با همسرش مه لقا باقری در این سریال ایفای نقش می کند. جواد عزتی متولد20 دی 1360 بازیگر اهل ایران و فارغ التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است.

در قسمت چهاردهم سریال زخم کاری هانیه دختر مالک براثر مرگ مغزی فوت می کند.

جواد عزتی

در قسمت چهاردهم سریال زخم کاری هانیه دختر مالک براثر مرگ مغزی فوت می کند. مه یاس پازوکی بازیگر نوجوان و خوش آتیه ایرانی است که با بازی در سریال زخم کاری به خوبی درخشیده است.

جواد عزتی

بیوگرافی جواد عزتی

او از سال 75 بصورت حرفه ایی وارد دنیای بازیگری شده است.او ابتدا در تئاتر فعالیتش را شروع و سپس در سال 79 اولین کار تلویزیونی اش را بازی کرده است. جواد عزتی از 15 سالگی بازی در تئاتر را شروع و بدون هیچ معطلی کار کرده است.

جواد عزتی

قهوه تلخ سریال خانوادگی طنزی به کارگردانی مهران مدیری و فیلمنامه نویسی امیر مهدی ژوله و خشایار الوند است که بصورت هفتگی از 23 شهریور 1389 در بسته بندی های سه قسمتی در شبکه نمایش خانگی توزیع می شد.

او کارش را با اجرای تئاتر های خیابانی شروع کرده است. خودش میگه  تقریبا هیچ بوستانی در تهران نیست که در آن تئاتر خیابانی اجرا نکرده باشم.اکثر کارهای او تم طنز و اجتماعی داشته اند.

جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری رستورانی به نام ترنج را در میرداماد افتتاح کردند.

موضوع و خلاصه داستان زخم کاری

داستان و موضوع این سریال با مضمون سلطه است و که به زودی پس از طی کردن مراحل پیش تولید وارد فاز فیلمبرداری می شود، داستانی خاص و جنجالی دارد.

پلتفرم فیلیمو ۱۶ اسفندماه فیلیمو در گزارشی درباره برنامه های سال ۱۴۰۰ خود اعلام کرد که در سال جدید ۳۰ سریال جدید را تولید می کند که سریال جدید محمدحسین مهدویان از آن جمله است.

جواد عزتی

مهدویان به تازگی فیلم سینمایی شیشلیک را در جشنواره فجر ۹۹ داشت که داستان و موضوعی متفاوت نسبت به کارهای قبلی او بود و در ژانر ومدی اجتماعی و طنز با بازی پژمان جمشیدی و ساخته شده بود.

زمان پخش سریال زخم کاری

سریال زخم کاری از روز جمعه 14 خرداد 1400 هر هفته ساعت 12 ظهر از فیلیمو پخش می شود

مه یاس پازوکی بازیگر نوظهور و با استعداد حوزه ی سینما و تلوزیون است او متولد ۲ آبان ماه ۹۲ است او تک فرزند است.مه یاس پازوکی بازیگر کوچک سریال زخم کاری اصالتا اهل شهرستان پاکدشت است.

جواد عزتی

مه یاس پازوکی در کنار بازیگرانی توانمند نظیر جواد عزتی، هانیه توسلی، الهه حصاری، رعنا آزادی سعید چنگیزیان، عباس جمشیدی فرو… از بازیگران این سریال هستند.

جواد عزتی


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3zakj2