پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/06/29 02:30
مهراد جم | مهراد جم و دنیا جهانبخت | مهراد جم و سارا و نیکا | مهراد جم بیوگرافی | مهراد جم اینستا | مهراد جم کاپوچینو
کد خبر: 8910

مهراد جم : دنیا جهانبخت از من حامله نبود/فیلم

مهراد جم با این ویدیو همه راز هایش را بر ملا کرد.

مهراد جم از خوانندگان جوان ایرانی می باشد. دنیا جهانبخت همسر مهراد جم شد. فیلم مراسم عقد مهراد جم با این شاخ اینستاگرامی پر حاشیه شد. مهراد جم به تازگی پدر شد ولی به طور ناگهانی به ایران بازگشت. در ادامه تصویر جدید مهراد جم در ایران را مشاهده کنید.

مهراد جم : دنیا جهانبخت از من حامله نبود

افشاگری یکی از فعالین رسانه‌ای شاخ‌های مجازی درباره صحبت‌های مهراد جم درباره بچه‌ای که در شکم دنیا جهانبخت است را ببینید. این شخص (که در ویدیو توضیح می‌دهد) به هنگام اعلام خبر بارداری دنیا جهانبخت افشاگری کرد که بچه مال مهراد نیست و پدرش نیست و این خبر را ما همان موقع منتشر کردیم. حالا که مهراد جم به ایران برگشته مهر تاییدی بر این ادعا خورد که دنیا جهانبخت یک بچه حاصل از رابطه نامشروع را باردار است که مشخص نیست پدر او کیست. البته دنیا جهانبخت می‌گوید که آزمایش‌های دی ان‌ای این بچه را دارد که پدر او مهراد است.

عکس مهراد جم در بازگشت به ایران

از روزی که مهراد جم خواننده پاپ به ترکیه مهاجرت کرد اخبار و شایعات زیادی در مورد او شنیده شد تا اینکه دنیا جهانبخت رابطه با او را علنی کرد. ظاهرا حالا یکی از آنها قصد بازگشت دارد.حتی جهانبخت ادعا کرده است که با جم ازدواج رسمی کرده و باردار است و بچه آنها به زودی به دنیا می آید. و نیز عکس خود ار پس از ورود به ایران منتشر کرد.

مهراد جم

البته چندی است خبری از رابطه دو نفره آنها نیست و زیاد اخباری در موردشان شنیده نمی شود. حالا ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که خواننده   ادعا می کند به زودی به ایران باز می گردد.او در این ویدئو که همسرش هم حضور دارد و به دلیل پوشش نامناسب از انتشار آن معذوریم می گوید  با پسرش که هنوز متولد نشده به ایران می آید.او مدعی می شود جهانبخت را همراه خود نخواهد آورد.

فوری/ لحظه دستگیری مهراد جم در فرودگاه ایران

 سال گذشته بود که این دو  با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از رابطه عاشقانه خود گفتند.این خبر یک روزه با موجی از کامنت ها و بازتاب  در بین کاربران ایرانی شبکه های اجتماعی همراه شد.خالکوبی چشم دنیا جهانبخت پشت کمر مهراد یکی از اخبار پر بازدید بود.

مهراد جم


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4jv7p4