پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/06 03:00
دنیا جهانبخت | دنیا جهانبخت و مهراد جم | دنیا جهانبخت در تلویزیون ایران | دنیا جهانبخت بدون آرایش | دنیا جهانبخت قبل از عمل جراحی
کد خبر: 8969

افشای فیلم های خصوصی و منشوری دنیا جهانبخت+یک فیلم لو رفته

دنیا جهانبخت دواره به خاک سیاه نشست.

ستاره پارسی : دنیا جهانبخت به تازگی در رابطه با مهراد جم شکست خورده است. دنیا جهانبخت باردار است و شایعه این که بچه در شکم دنیا جهانبخت برای مهراد جم نیست به این حواشی دامن میزند. مدتی است دنیا جهانبخت در گیر حاشیه شده است. دنیا جهانبخت در یک لایو از تتلو گله کرد. در این فیلم حرف های دنیا جهانبخت را بشنوید.

بعد از جدایی مهراد جم از دنیا جهانبخت و بازگشت به ایران شایعات زیادی درباره دلیل جدایی این دو شاخ اینستاگرامی مطرح شد که یکی از مشهورترین آنها رابطه دنیا جهانبخت با امیر تتلو بود.

دنیا جهانبخت در یک لایو اینستاگرامی اعتراف می کند که امیر تتلو نباید رابطه اش با او را افشا می کرد.

دعوای جدید دنیا جهانبخت و مهراد جم/فیلم نفرین دنیا جهانبخت

امیر تتلو ویدیوها و تصاویر زیادی از رابطه اش با دنیا جهانبخت داشت که این تصاویر در برخی موارد غیر اخلاقی هم بود. به همین دلیل هر چندوقت یکبار اقدام به انتشار این تصاویر به صورت نامفهوم می کرد ولی کاربارن می گفتند که این شخص دنیا جهانبخت است. حالا دنیا اعتراف می کند که با امیر تتلو رابطه داشته و او باید حریم خصوصی را حفظ می کرد.

همه ی حاشیه های دنیا جهانبخت مربوط به بازگشت مهراد نیست، بخش اصلی ماجرا بچه ای است که دنیا جهانبخت باردار است و خیلی ها از جمله خود مهراد می گویند که پدر بچه نامشخص است !

مهراد جم که مدتی پیش به ترکیه و سپس به لندن رفت تا با دنیا جهانبخت شاخ مشهور اینستاگرامی ازدواج کند، دنیا جهانبخت را ترک و به ایران بازگشت. حالا محصول رابطه آنها یک بچه است که مهراد می گوید مال من نیست . البته دنیا جهانبخت می گوید که آزمایش های دی ان ای این بچه را دارد که پدر او مهراد است.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2x8bw4