پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/07 14:00
دنیا جهانبخت | دنیا جهانبخت و مهراد جم | دنیا جهانبخت در تلویزیون ایران | دنیا جهانبخت بدون آرایش | دنیا جهانبخت قبل از عمل جراحی
کد خبر: 9006

علت مطلقه شدن دنیا جهانبخت فاش شد+فیلم افشاگری

دنیا جهانبخت یک شبه بی همسر شد چرا مهراد جم او را ول کرد؟

دنیا جهانبخت یکی ازشاخ های اینستاگرام است. دنیا جهانبخت با تتلو در رابطه عاشقانه بود. دنیا جهانبخت بعد از جدایی تتلو با مهراد جم اشنا شد. دنیا جهانبخت با این خواننده جوان ازدواج کرد و از او حامله شد. دنیا جهانبخت دوباره شکست عشقی خورد ولی علت این جدایی چه بود؟

اخیرا فضای مجازی پر شده از حواشی این بلاگر پرحاشیه و دلیل طلاق او با مهراد جم! مهراد جم در اقدامی شوک آور رابطه خود را با دنیا جهانبخت تمام کرده و با وجود یک فرزند او را ترک کرد و به ایران بازگشت.

دعوای جدید دنیا جهانبخت و مهراد جم/فیلم نفرین دنیا جهانبخت

این اخبار حواشی ایجاد شده میان دنیا جهانبخت و مهراد جم را چندین برابر کرد و هر کدام از مخاطبان به دنبال دلیلی برای این جدایی بودند تا این که فیلم های دوستی دنیا جهانبخت و امیر تتلو در فضای مجازی منتشر شد، و اغلب کاربران بخشی از دلایل جدایی این دو زوج را رابطه های متعدد و بسیار دنیا جهانبخت با دیگر خواننده ها دانستند. برخی می گویند منتشر شدن این فیلم ها و افشا شدن خیلی از روابط های پشت پرده دنیا جهانبخت ،  رابطه آن ها بهم زد.

این عکس ها بخشی از فیلمی است که در فضای مجازی منتشر شده و قابلیت پخش را ندارد.

دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت

جدایی مهراد جم و دنیا جهانبخت

این جدایی در اینستاگرام سروصدای زیادی به پا کرد. او خود دنیا جهانبخت هم با انتشار لایو در اینستاگرام با اشک التماس از مهراد خواست که دوباره برگردد اما مهراد گویا کاملا بی خیال دنیا شده و حتی در اظهارنظری عجیب معی شد که بچه داخل شکم دنیا از او نیست و احتمالا این بچه حرام زاده است.

دنیا با ساسی مانکن و بعد از میلیاردرهای عربی دنیا مدتی با امیر تتلو رابطه داشت و فیلم های از رابطه خود در سطح اینستاگرام منتشر کرد که هنوز هم دست به دست می شود. در واقع رابطه ی مهراد جم و دنیا جهانبخت اینگونه نبود که مهراد جم بتواند به سادگی گذشته دنیا را فراموش کند چرا که فیلم های گذشته دنیا (همان فیلم هایی که با آن توانسته ده میلیون فالوور جمع آوری کند) در سطح اینترنت منتشر می شود.

برخی از رسانه ها و پیج های اینستاگرامی با انتشار ویدیوهایی از دنیا جهانبخت می گویند انتشار این ویدیو از گذشته دنیا جهانبخت باعث به وجود آمدن اختلاف میان مهراد و دنیا شده است.

به هر حال هرچه بود رابطه این دو شاخ اینستاگرامی یک سالی بیش تر دوام نداشت و البته به نظر می رسد دنیا از رهآورد این رابطه چند میلیونی فالوور به دست آورد و مهراد جم هم با وجود اینکه در ایران هم خواننده پرکاری بود اما همواره زیر سایه مسعود جهانی وتیمش بود حالا از صدقه سر رابطه با دنیا جهانبخت حالا برای خودش اسم و رسمی به دست آورده اگر در ایران با مشکل قضائی و ممنوع الفعالیتی مواجه نشود حالا می توان او را در زمره خوانندگان پرطرفدار موسیقی پاپ به حساب آورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4bkk54