چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/22 08:08
دنیا جهانبخت | دنیا جهانبخت و مهراد جم | دنیا جهانبخت در تلویزیون ایران | دنیا جهانبخت بدون آرایش | دنیا جهانبخت قبل از عمل جراحی
کد خبر: 9178

دنیا جهانبخت از دوست پسرش در جدیدترین لایوش رونمایی کرد

دنیا جهانبخت به طرز عجیبی همه را شوکه کرد

دنیا جهانبخت شاخ اینستاگرامی پرحاشیه و جنجالی است. دنیا جهانبخت این روزها درگیر حس مادر شدن است. دنیا جهانبخت با آخرین حاشیه خود یعنی مهراد جم همه را شوکه کرد. دنیا جهانبخت با خوانننده ایران در رابطه عاشقانه بود که بعد از مدتی خبر جدایی آن ها رسانه ای شد. دنیا جهانبخت ادعا دارد که پسری که در شکم او است فرزند مهراد جم است ولی این خواننده گردن نمی گیرد. دنیا جهانبخت با افراد مشهور زیادی در ارتباط بود و هر بار طعم شکست را چشید.

دنیا جهانبخت یکی از شاخ های مجازی اینستاگرام که ازدواجش با مهراد جم کلی جنجال ساز شد همیشه به دنبال جلب توجه مخاطبان در اینستاگرام می شود.

مدتی قبل مهراد جم با اینکه دنیا جهانبخت مدعی است از او باردار است لندن را ترک کرد و راهی تهران شد.به تازگی دنیا جهانبخت در استوری اینستاگرامش عکس وحشتناکی از لایو خود منتشر کرد. در این عکس انگار یک نفر داخل کمد لباس  های دنیا جهانبخت درحال نگاه کردن اوست .

دنیا جهانبخت

بیوگرافی دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت متولد 30 آبان 1368 در تهران ، چهره جنجالی اینستاگرام است.فارغ التحصیل لیسانس گرافیک از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد که از فتومدلینگ شروع کرد سپس مدتی در ترکیه بود و حالا در انگلستان و ترکیه زندگی می کند

دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت چگونه به شهرت رسید؟

اولین بار سال 94 نام دنیا جهانبخت در فضای مجازی پخش شد انتشار خبر تصادف پورشه زرد رنگ که روزی متعلق به پسر امیر قلعه نویی بود شروع شد.در این حادثه خانم «پریوش اکبرزاده» درگذشت و دنیا که اولین نفر اعلام کننده خبر بود از این حادثه برای خود فالوورهای زیادی جمع کرد.

دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت چکاره است؟

این چهره اینستاگرامی که حالا نزدیک به 13 میلیون فالوور دارد اغلب با شرکت های تبلیغاتی کار می کند و هر بار از کادوهای لاکچری نامزد اش رونمایی می کند.البته بیزینس اصلی ایشان نه تبلیغات بله تبلیغ و فعالیت در سایت های قمار است.

دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت و امیر تتلو

دنیا جهانبخت در سال 98 با یک شوی جدید سعی در ارتباط عاشقانه با امیر تتلو داشت و چندین بار علنی به او ابراز علاقه کرد.در نهایت با سناریو ساختی مافیای قمار چندین کلیپ از دیدار این دو پخش شد و بعد از داغ شدن در فضای مجازی و کسب فالوور ، ادامه این رابطه هم بایگانی شد.

دنیا جهانبخت

ازدواج با مهراد جم

28 مهر ماه 1399 دنیا جهانبخت از عشق جدید خود با صورتی مخفی رونمایی کرد که پس از مدتی مشخص شد او کسی جز مهراد جم خواننده ایرانی نیست با انتشار این عکس ها ، مسعود جهانی آهنگساز مهراد جم با انتشار بیانیه ای رسما از این خواننده اعلام جدایی کرد تا فعالیت خودش در ایران دچار مشکل نشود.

دنیا جهانبخت

علت جدایی دنیا جهانبخت و مهراد جم

دنیا چند ماه بعد ازدواج با مهراد سناریوی جدیدی بنام حاملگی خود را کلید زد و عکس هایی از سنوگرافی بچه اش را نیز منتشر می کند.در حالی که بنا بر ادعای خودش در آبان یا آذر 1400 زایمان خواهد کرد در شهریور همین سال اعلام کرد با مهراد (همسرش) جدا شدند.او می گوید مهراد به دلیل فشار خانواده اش و قول مساعد تهیه کننده اش مبنی بر بازگشت و شروع به کار وی در ایران ، تصمیم به بازگشت گرفته است.

دنیا جهانبخت

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4bkd94