جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/10 08:22
دنیا مدنی
کد خبر: 10205

بازیگر معروف کشف حجاب کرد | کشف حجاب زیرکانه دنیا مدنی در خارج

دنیا مدنی متولد ۱۳ تیر ۱۳۶۹ تهران است. وی دانش آموخته رشته طراحی لباس در ایران و در دانشگاه کشور مالزی می باشد.

دنیا مدنی متولد ۱۳ تیر ۱۳۶۹ تهران است. وی دانش آموخته رشته طراحی لباس در ایران و در دانشگاه کشور مالزی می باشد.«دنیـا مدنی» در آثاری همچون سریال دستت را به من بده ، «سرو زیر آب»، «مفت‌ آباد»، «زندگی جای دیگریست»، «نزدیکتر» به عنوان «بازیگر»، «دستیار صحنه»، «گروه صحنه»، «گروه لباس» حضور داشته است.مادر دنیا مدنی خانم رویا تیموریان بازیگر مشهور میباشند.رویا تیموریان در سال 82 با مسعود رایگان بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد.

دنیا مدنی

دنیا مدنی متولد 13 تیر 1369 در تهران ، بازیگر سینما ، تلویزیون و طراح است.

فارغ التحصیل رشته طراحی لباس در مالزی و جهاد دانشگاه تهران می باشد که در سینما مدتی دستیار طراح لباس بود و حالا بازیگری می کند و مزون دارند.

خانواده

دنیا دختر کوچک رویا تیموریان از همسر اولش میر ولی الله مدنی از تهیه کنندگان با سابقه سینما و تلویزیون است و تنها یک خواهر بنام درنا دارد.

دنیا مدنی

دیکته پشت صحنخ تئاتر

دورترین نمایشی که یادم می آید «باغ آلبالو» به کارگردانی رکن الدین خسروی است که من پنچ سالم ود و در صحنه تئاتر تاب می خورم.

من همیشه در این فضاها بوده ام و خاطرم می آید در نمایش بینوایان که مادرم بازی می کرد در پشت صحنه به من دیکته می گفتند.

شروع با طراحی

دنیا قبل از شروع تحصیلات آکادمیک در مالزی از سال 1389 وقتی 20 ساله بود فعالیت خود را بعنوان کمک طراح و دستیار صحنه کنار آتوسا قلمفرسایی شروع کرد.

دنیا مدنی

شروع بازیگری

در سال 1391 وقتی 22 ساله بود اولین بار با سریال «زندگی جای دیگری است» به کارگردانی منوچهر هادی کنار طراحی لباس ، بازیگری را تجربه کرد.

بازی در سینما

فیلم مفت آباد سال 1394 اولین تجربه من در سینما بود ، خیلی کیف داشت آقای پژمان تیمورتاش کارگردان فیلم بهم اعتماد کرد.

هیچ وقت حال بار اول که فیلم رو روی پرده دیدم یادم نمیره،  دست خوهرم درنا رو محکم گرفته بودم ، قلبم از سینه ام داشت بیرون می پرید.

دنیا مدنی

شهرت با تلویزیون

دنیا مدتی در ماه رمضان 1397 با حضور در سریال رهایم نکن کنار چهره هایی چون امین تارخ ، فریبا متخصص و محمدرضا هدایتی با نقش فرناز به شهرت رسید.

دنیا گالری

خانم بازیگر حالا مدیریت یک مجموعه طراحی و فروش لباس بنام دنیا گالری را برعهده دارد که این مجموعه در ونک پارک از قدیمی ترین پاساژ های تهران دایر می باشد.

نامزدی ناموفق

چند سال پیش خبری مبنی بر نامزدی دنیا مدنی با علیرضا کمالی (بازیگر) پخش شد و حتی عکس های دونفره مشترک زیادی هم در کنار هم منتشر کردند.

بعد از مدتی تمام تصاویر مشترک خود را از پیج های خود حذف کردند و خانم بازیگر هم بارها گفته است که خبر ازدواجش شایعه بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2akkv3