پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/09 10:35
وام سربازان
کد خبر: 10187

وام فوری ویژه سربازان| دریافت وام 150 میلیونی سربازان

وام ۱۵۰ میلیونی به سربازانی که کارت پایان خدمت خود را در سال ۹۷ یا سال‌های پس از آن آینده دریافت کرده باشند، تعلق می‌گیرد.

جزئیات وام ۱۵۰ میلیونی سربازان اعلام شد.

به نقل از ایسنا، مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح درباره آخرین وضعیت اعطای وام اشتغال به سربازان ماهر اظهار کرد: در راستای خوشایند‌سازی خدمت سربازی و با پیگیری‌های انجام شده از سوی قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان تصمیم بر آن شد تا وام‌های اشتغال ۱۵۰میلیون تومانی و چهار میلیارد تومانی به سربازان ماهر دارای شرایط پرداخت شود.

سردار موسی کمالی با بیان اینکه شرط لازم برای تمامی سربازان متقاضی وام این است که حتما کارت پایان خدمت خود را در سال ۹۷ یا سال‌های پس از آن تا چند ماه آینده دریافت کرده باشند، گفت: افراد دارای کارت پایان خدمت با شرایط مذکور اگر چنانچه یکی از سه شرطی که در ادامه گفته می‌شود را نیز دارا باشند می‌توانند برای درخواست این وام اقدام کنند.

کمالی درباره این سه شرط نیز گفت: یکی از شروط داشتن گواهینامه مهارتی است و تفاوتی ندارد که سرباز این گواهی را قبل از خدمت، حین خدمت یا پس از خدمت دریافت کرده باشد. شرط دیگر داشتن مدرک کارشناسی یا بالاتر از آن بوده و شرط سوم نیز فارغ‌التحصیلی از هنرستان، دانشسرا یا آموزشگاه‌های علمی و کاربردی است.

وی بار دیگر تاکید کرد که اگر فردی کارت پایان خدمت به تاریخ سال ۹۷ یا پس از آن تا چند ماه آینده را داشته باشد و یکی از سه شرط مذکور را نیز دارا باشد می‌تواند برای دریافت وام اقدام کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2oend4