پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/14 07:46
فریبا نادری
کد خبر: 10292

عکس جنجالی فریبا نادری و شوهردومش | فخرفروشی فریبا نادری تمامی ندارد

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 23 فروردین ماه سال 1363 در تهران متولد شد.این بازیگر جوان سینما و تلویزیون تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس رشته گرافیک ادامه داد و برای اینکه زودتر به هدف هایش در بازار کار برسد به سراغ بازاریابی رفت و کم کم در سمت مدیر بازرگانی یک شرکت بزرگ مشغول کار شد.

فریبا نادری  بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 23 فروردین ماه سال 1363 در تهران متولد شد. فریبا نادری  در زندگی اش دو بار ازدواج کرده است . فریبا نادری  با مهرداد مطهری ازدواج کرده است. فریبا نادری  در پست اینستاگرامی جدیدش از دردها و رنج هایی که در طول سال ها داشته گفته است.اخبار جدید  فریبا نادری  را با ما دنبال کنید.

فریبا نادری

فریبا نادری در خانواده ای کم جمعیت متولد شد و یک خواهر و برادر دارد. برادرش حمید نام دارد و خواهرش هم وکیل است و تمام دوران کودکی فریبا نادری در کنار برادرش گذشت.

رابطه دوستانه فریبا نادری و برادرش حمید او را به سمت شیطنت ها و بازی های پسرانه می کشاند و تمام مدت کودکی او با برادرش و بدون داشتن حتی یک عروسک و با بازی های کودکانه در کوچه سپری شد.

مهرداد طباطبایی با اشاره به اینکه بیزنس خانوادگیش مواد غذایی بوده است اظهار داشته است:من بخاطر کارم با اینکه سن و سال زیادی هم ندارم اما 25 سال است که از 6 صبح بیدار میشوم و شروع به کار میکنم و فریبا هم اوایل زیاد می خوابید و من دائم زنگ میزدم و بیداش میکردم اما الان نه.

مهرداد طباطبایی که اخیرا رستورانی با همراهی همسرش راه انداخته است درباره دلیل این کار گفته است:نزدیک عید امسال یکی از دوستان خارج نشین مهمان ما بود و میخواست دل و جگر بخورد اما جای مناسبی را پیدا نکرده بود و این سوال پیش آمد که چرا دل و جگر فقط در مناطقی خاص از تهران مثل درکه، دربند و فرحزاد یا برخی نقاط پایین شهر سرو میشود؟ این شد که با همراهی پسرخاله ام که یک رستوران دار است به فکر راه اندازی افتادیم. الان پسرخاله ام مدیر داخلی رستوران است، من مدیر اجرایی ام و فریبا هم کارهای فروش و مدیریت مارکتینگ را انجام میدهد.

ازدواج دوم فریبا نادری

فریبا نادری پرستار جوان سریال پرستاران مدتی است که زندگی مشترک با همسر دومش را آغاز کرده است و به دور از حواشی و با آرامش درحال گذران روزهای زندگی است. مسعود رسام همسر اول فریبا نادری بود. مهرداد طباطبایی همسر دوم فریبا نادری در گفتگویی پرده از راز شگفت آوری درباره خانم بازیگر و زندگی شان برداشت.

فریبا نادری بازیگری که بیشتر در تلویزیون دیده شده به تازگی و هشت سال بعد از مرگ همسر اولش مسعود رسام با مهرداد طباطبایی ازدواج کرده است.

مهرداد طباطبایی همسر دوم فریبا نادری از فعالان حیطه لبنیات است.

طباطبایی به تازگی در گفتگویی مدعی شده است که تا قبل از آشنایی با فریبا نادری هیچ کدام از آثارش را ندیده بود؛ درست شبیه همان ادعایی که تارا کریمی همسر دوم رضا رویگری درباره وی مطرح کرده بود.

مهرداد طباطبایی گفته است:واقعیت این است تا زمانی که ایشان را دیدم و حتی مدتی بعد از آشنایی هم فیلمهایشان را ندیده بودم و بعدا کارهایشان را پیگیری کردم و برایم جذاب آمد. البته خیلی اهل فیلم دیدن هستم اما چون بیشتر فیلمهای خارجی می بینم با ایشان آشنایی نداشتم.

فریبا نادریوی در ادامه گفته است:نه به عنوان همسر بلکه به عنوان بازیگر فریبا نادری یکی از بازیگران خوب ماست و در عین حال اگر بد بازی کند حتما به او میگویم همان طور که اگر بد آشپزی کند به او میگویم. البته آشپزی اش خیلی خوب است. قیمه و قورمه سبزی که عالی درست میکند.

همسر دوم فریبا نادری درباره چگونگی برگزاری مراسم خواستگاری از فریبا بیان داشته است:پدر و مادر من هم مذهبی هستند و هم سنتی و با پدر و مادرم کاملا به شکل سنتی به خواستگاری فریباجان رفتیم و البته ایشان چای هم آورد ولی از نیمه راه برادرش زحمت آوردن را کشید!!!

فریبا نادری

فیلم های فریبا نادری

۱۳۸۳ مروارید سرخ مسعود رسام شبکه تهران - ۲۶ قسمت

۱۳۸۵ گل بارون زده عباس رنجبر شبکه ۳–۱۵ قسمت

۱۳۸۶ من و پوتی (سری سوم) مسعود فرخنده، حمید قدکچیان شبکه ۲–۳۹ قسمت - گروه کودک و نوجوان

۱۳۸۷ یلدا مسعود رشیدی شبکه ۱–۱۳ قسمت

بزرگ‌مرد کوچک مسعود رسام شبکه ۲–۲۰ قسمت

غیرمحرمانه مسعود رسام شبکه تهران - ۱۴ قسمت

۱۳۸۸ سال‌های مشروطه محمدرضا ورزی شبکه ۳–۲۱ قسمت

فاکتور هشت رضا کریمی شبکه ۱–۲۱ قسمت

۱۳۸۹ از یاد رفته فریدون حسن‌پور شبکه ۱–۲۲ قسمت

آسمان همیشه ابری نیست سعید عالم زاده شبکه ۱–۳۱ قسمت

۱۳۹۰ مثل شیشه جواد مزدآبادی شبکه ۱–۷ قسمت

راه طولانی رضا کریمی شبکه ۱–۲۶ قسمت

پنجره قدرت‌الله صلح میرزایی شبکه تهران - ۳۲ قسمت

چک برگشتی سیروس مقدم شبکه ۱–۱۵ قسمت - پخش در نوروز ۹۱

۱۳۹۱ میلیاردر علیرضا امینی شبکه ۱–۱۹ قسمت

فریبا نادری

۱۳۹۲ ستایش (سری دوم)[۲][۳] سعید سلطانی شبکه ۳–۲۶ قسمت

۱۳۹۳ فاخته محمود معظمی شبکه ۲–۳۱ قسمت - پخش در ماه رمضان

سی و نه هفته مرتضی احمدی هرندی شبکه تهران - ۷ قسمت

عشق تعطیل نیست بیژن بیرنگ شبکه نمایش خانگی - ۲۵ قسمت

۱۳۹۵ پرستاران علیرضا افخمی، شهرام شاه‌حسینی شبکه ۱ - در دو فصل ۲۶ قسمتی

جمعاً ۵۲ قسمت

۱۳۹۶ گمشدگان رضا کریمی شبکه ۲–۳۰ قسمت

۱۳۹٨ ستایش (سری سوم)[۴] سعید سلطانی شبکه سه

از سر نوشت (فصل ١ و ٢) سید محمدرضا خردمندان (فصل ١)، علیرضا بذرافشان (فصل ٢) شبکه ۲–۵۰ قسمت

١٣٩٩ از سر نوشت (فصل ٣) سید محمدرضا خردمندان شبکه ٢

بچه محل (فصل ۳) احمد درویشعلی پور شبکه ٢


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3wpvv2