پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/26 04:34
فقیهه سلطانی
کد خبر: 10621

اقدام غیر اخلاقی فقیهه سلطانی علیه مهران رجبی | خانم سلطانی از شما بعیده!

فقیهه سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 29 مرداد سال 1353 در همدان متولد شد. فقیهه سلطانی در رشته گرافیک دیپلم گرفت و با شرکت در کلاسهای خانم گلاب آدینه در سال 1371، دوره های بازیگری را گذرانده و فارغ‌التحصیل رشته نمایش از دانشگاه می باشد.

فقیهه سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 29 مرداد سال 1353 در همدان متولد شد. فقیهه سلطانی در رشته گرافیک دیپلم گرفت و با شرکت در کلاسهای خانم گلاب آدینه در سال 1371، دوره های بازیگری را گذرانده و فارغ‌التحصیل رشته نمایش از دانشگاه می باشد.فقیهه سلطانی شجاعانه مقابل عمامشه پران ها ایستاد در ادامه استوری او را مشاهده می کنید . 

فقیهه سلطانی

این هنرمند کشورمان در خانواده ای پرجمعیت متولد شد، پدرش روحانی است و بیشترین تاثیر را در زندگی اش از پدرش گرفته است. او دارای هفت خواهر و برادر می باشد که سعید سلطانی برادر بزرگش کارگردان و نویسنده بوده و یکی از خواهرانش به نام فخری سلطانی از بازیگران سینما و تئاتر است.

فخری سلطانی فعالیت بازیگری خود را از سال 1370 در سریال امام علی به همراه خواهرش آغاز کرد و سپس به عنوان بازیگر اصلی فیلم سارای مقابل دوربین رفت. او در فیلم هایی همچون معجزه خنده و فصل پنجم نقش آفرینی کرده است. 

فخری سلطانی

فخری سلطانی خواهر فقیه سلطانی

ماجرای آشنایی و ازدواج فقیهه سلطانی

ماجرای آشنایی فقیهه سلطانی و همسرش به یک مراسم خیریه و حضور هر دوی آنها بازمیگردد.

فقیهه سلطانی در برنامه دورهمی درباره آشنایی با جلال امیدیان گفت:

من خیلی اهل حضور در مراسم مختلف نیستم اما به دعوت یکی از دوستانم در یک مراسم خیریه حاضر شدم و آنجا بود که دیدم یک آقا متحیرانه من را نگاه میکند و بعد از پرس و جو درباره من و آشنایی اولیه بعد از یکسال و نیم با هم ازدواج کردیم.

فقیهه سلطانی و همسرش

فقیهه سلطانی و همسرش جلال امیدیان

فقیهه سلطانی و همسرش اردیبهشت ماه سال 94 ازدواج کردند.

جلال امیدیان متولد 1 فروردین 1357، بازیکن سابق و مربی فوتبال کشورمان می باشد و سابقه بازی فوتبال در تیم های پیکان تهران، مس کرمان و ذوب‌آهن اصفهان را دارد.

جلال امیدیان و دخترش

جلال امیدیان همسر فقیهه سلطانی و دخترشان گندم/ عکس از مریم خدادادی

گندم دختر فقیهه سلطانی

فقیهه سلطانی با حضور در برنامه دورهمی خبر بارداری خود را اعلام کرد و در دی ماه سال 95، گندم دختر این بانوی هنرمند به دنیا آمد. جلال امیدیان از ازدواج قبلی خود، یک دختر به نام نسیم دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2xymb3