پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/26 06:25
خامه قنادی
کد خبر: 10628

دستور تهیه خامه قنادی با خامه صبحانه

خامه قنادی با خامه صبحانه یکی از انواع روش های تهیه خامه قنادی می باشد که بسیار ساده ولی در عین حال کاربردی می باشد و شما می توانید به راحتی این خامه را در خانه تهیه کنید. خامه قنادی با خامه صبحانه روش بسیار راحتی برای تهیه خامه فرم گرفته می باشد به شرطی که تمام نکات گفته شده را در رسپی را رعایت کنید تا یک خامه خوب فرم گرفته داشته باشید. شما می توانید از اسانس های مختلف برای تهیه خامه قنادی استفاده کنید که ما در رسپی از زیر از ژله استفاده می کنیم تا طعم و مزه بسیار خوبی به خامه فرم گرفته بدهد. شما می توانید بدون پودر خامه یا نشاسته و با یک دستور ساده خامه قنادی برای تزیین کیک و شیرینی در خانه داشته باشید.

خامه قنادی با خامه صبحانه  یکی از انواع روش های تهیه خامه قنادی می باشد که بسیار ساده ولی در عین حال کاربردی می باشد و شما می توانید به راحتی این خامه را در خانه تهیه کنید. خامه قنادی با خامه صبحانه روش بسیار راحتی برای تهیه خامه فرم گرفته می باشد به شرطی که تمام نکات گفته شده را در رسپی را رعایت کنید تا یک خامه خوب فرم گرفته داشته باشید. شما می توانید از اسانس های مختلف برای تهیه خامه قنادی استفاده کنید که ما در رسپی از زیر از ژله استفاده می کنیم تا طعم و مزه بسیار خوبی به خامه فرم گرفته بدهد. شما می توانید بدون پودر خامه یا نشاسته و با یک دستور ساده خامه قنادی برای تزیین کیک و شیرینی در خانه داشته باشید.

  • خامه صبحانه ۱ بسته ۲۰۰ گرمی
  • پودر ژله با طعم دلخواه ۲.۵ ق غذا خوری
  • پودر قند ۶ ق غذا خوری معادل ۵۰ گرم

مرحله اول: آماده سازی

ابتدا باید برای تهیه خامه قنادی فرم گرفته با خامه صبحانه از یک کاسه استیل استفاده کنید زیرا سرما را به خود جذب می کند و برای تهیه خامه قنادی حتما باید حتی پره های همزن نیست داخل فریزر قرار دهید تا خنک باشد. خامه صبحانه را بدون اینکه از پاکت خارج کنی داخل کاسه استیل قرار دهید و به همراه پره های همزن به مدت ۲ ساعت در فریزر قرار دهید تا حالت یخی پیدا کنید.

مرحله دوم: مخلوط کردن مواد

در ادامه خامه صبحانه را باز کنید و داخل کاسه استیل ریخته و پودر ژله دلخواه خود را اضافه کنید و بعد پودر قند را اضافه کنید و کمی مواد را با همزن دستی هم بزنید. سپس باید شروع به هم زدن مواد با همزن برقی کنید.

مرحله سوم: تهیه خامه قنادی با خامه صبحانه

همزن برقی را روشن کنید و به مدت ۱۰ دقیقه مواد را خوب هم بزنید تا خامه کم کم شروع به فرم گرفتن کند. در ابتدای هم زدن خامه کمی شل می شود و در ادامه با یکدست هم زدن و در یک جهت هم زدن شروع به فرم گرفتن می کند. زمانی که خامه به اطراف ظرف پاشید شده و رد پره های همزن روی روی خامه ماند یعنی خامه فرم گرفته ما آماده شده است. می توانید خامه را داخل قیف ریخته و با ماسوره به آن

  1. وقتی خامه فرم گرفته که کاسه را برعکس می کنید خامه حرکت نکند و بیرون نریزید.
  2. اگر دوست دارید خامه رنگی داشته باشید می توانید از ژله رنگی استفاده کنید.
  3. اگر دوست دارید خامه قنادی کاکائویی داشته باشید در انتها وقتی خامه فرم گرفت باید پودر کاکائو اضافه کنید.

کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/39p8q4