چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/28 10:06
شهاب حسینی
کد خبر: 10705

ماجرای عزادار شدن شهاب حسینی برای دخترش در یک فیلم

فرهاد خالدی در گفت وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا و در مورد سریال پوست شیر که این روزها از شبکه نمایش خانگی پخش می شود، بیان کرد: پوست شیر در مقایسه با سایر آثاری که این روزها از شبکه نمایش خانگی در حال پخش است کاری جدی تر و قابل توجه‌تر است چرا که مسیر تازه ای را به تصویر می کشد؛ مسیر کمتر دیده شده ای که تصویر تازه ای از سینمای پلیسی ما را به تصویر می کشد.

فرهاد خالدی در گفت وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا و در مورد سریال پوست شیر که این روزها از شبکه نمایش خانگی پخش می شود، بیان کرد: پوست شیر در مقایسه با سایر آثاری که این روزها از شبکه نمایش خانگی در حال پخش است کاری جدی تر و قابل توجه‌تر است چرا که مسیر تازه ای را به تصویر می کشد؛ مسیر کمتر دیده شده ای که تصویر تازه ای از سینمای پلیسی ما را به تصویر می کشد.

وی افزود: در حقیقت پوست شیر سینمای پلیسی را با سینمای خانوادگی تلفیق کرده و خروجی قابل قبولی را ارائه داده و یکی از موفق ترین سریال های نمایش خانگی در سال های اخیر است که توانسته تا توجه مخاطب را جلب کند.

درام جذاب و بازی ها سنجیده هستند

این منتقد سینما ادامه داد: با این که سریال تلخ است و شاید بسیاری از سکانس هایش برای مخاطب گزنده و پس زننده باشد اما درام آن آنقدر جذاب و بازی ها آنقدر سنجیده هستند که بگوییم این سریال و قصه ارزش دیدن را دارد.

خالدی تصریح کرد: جمشید محمودی پس از تجارب متعددی که داشته، توانسته است که از سریال سازی موفق بیرون بیاید.

بازی‌ حجازی فر قابل قبول و نقطه قوت سریال استاین منتقد در پاسخ به این پرسش که بازی‌های بازیگران را چگونه توصیف می‌کند اظهار داشت: بازی هادی حجازی فر بسیار خوب است و به نوعی برای این سریال وزنه است. به خصوص برای موقعیت هایی که بعد از مرگ دخترش برایش پیش می آید و اجرای این حالت های روانی ای که به او دست می دهد بازی‌اش قابل قبول و نقطه قوت سریال است؛ البته همه بازی ها در این سریال خوب هستند و مثلا بازی شهاب حسینی تکمیل کننده نقاط قوت این سریال است.

شهاب حسینی

وی تاکید کرد: البته باید سریال هایی از این دست را تا انتها دید که چطور قصه خودشان را جمع می کنند اما تا این جا این قصه آنقدر کشش دارد که بتواند مخاطب خود را جذب کند و پای تماشا نگه دارد.

خالدی خاطرنشان کرد: نقطه قوت دیگر این سریال در فیلمبرداری آن است؛ قاب هایی که مرتضی غفوری به عنوان فیلمبردار گرفته و نوع و جنس فیلمبرداری اش از جمله نکات قابل ذکر این سریال است.

تلخی بیش از حد این قصه که شاید برخی نتوانند آن را تحمل کنند از جمله نقاط ضعف این داستان استوی در پاسخ به این پرسش که نقاط ضعف این اثر چیست، گفت: تلخی بیش از حد این قصه که شاید برخی نتوانند آن را تحمل کنند از جمله نقاط ضعف این داستان است چرا که مخاطبان عمدتا ترجیح می دهند فیلم و سریال هایی با محوریت طنز را تماشا کنند و این جنس از تلخی شاید جذاب نباشد.

این منتقد گفت: ضمن این که در شخصیت پردازی برخی از کاراکترها (شخصت ها) گنگ هستند؛ مثلا شخصیت بهزاد صحرایی با بازی بابک کریمی تا اینجا به درستی پرداخته نشده است و شاید در ادامه سریال علامت سوال ها در مورد او برطرف شود.

وی افزود: در کل شخصیت پردازی نقش های اصلی خوب است و کافی اما در مورد نقش های دیگر این گونه نیست و شاید بهتر بود که پرداخت آنان هم خوب باشد و داستانک هایی که برای نقش های اول تاروپود قصه هایشان را می تند برای نقش های دیگر هم محقق می شد. 

به گزارش ایرنا، پوست شیر مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی در ژانر درام جنایی به کارگردانی جمشید محمودی و نویسندگی محمودی و رضا بهاروند است. هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی و شهاب حسینی از بازیگران این مجموعه هستند.

این مجموعه در ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ از شبکۀ اینترنتی فیلم نت به نمایش درآمد.

در خلاصه قصه این سریال آمده است: نعیم که پانزده سال زندان را به عشق دیدن دخترش تاب آورده، پس از رهایی برای دیدار با او دچار بحرانی بزرگ می‌شود.

دختر یک مأمور پیس به نام «مُحب» با بازی شهاب حسینی جزو قربانیان یکی از پرونده‌های اوست و همین اتفاق باعث شده است این کاراکتر به آدمی تنها، غمگین و عصبی تبدیل شود. شهاب حسینی در نقش این شخصیت بازی خوبی دارد و مخاطب را با شخصیت خود همراه می‌کند. علیرضا کمالی نیز در نقش «پروانه»، رفیق وفادار «نعیم»، حضور متفاوت و پررنگی دارد و این فیلم جلوه‌های دیگری از توانایی‌های بازیگری اش را آشکار کرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2a7oy2