پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/29 10:15
عادل فردوسی پور
کد خبر: 10740

عادل فردوسی پور گزارش بازی های جام جهانی را نپذیرفت

در دورانی که ایران عزیز در ماتم و اندوه فرزندان خود نشسته ، صدای مردم از هر صدایی شنیدنی تر است.

عادل فردوسی‌پور بازی‌های ایران در جام جهانی را گزارش نمی‌کند. گفته می‌شود عادل فردوسی‌پور، در هفته‌های اخیر، پیشنهادهای متعددی برای گزارش بازی‌های جام‌جهانی دریافت کرده اما به همه آن‌ها جواب رد داده است.او در گفت‌وگویی کوتاه ضمن تایید این موضوع به خبرآنلاین گفت: پس از نزدیک به چهار سال ممنوعیت، گفتند جام جهانی را گزارش کن . در دورانی که ایران عزیز در ماتم و اندوه فرزندان خود نشسته ، صدای مردم از هر صدایی شنیدنی تر است.عادل فردوسی‌پور (زاده ۱۱ مهر ۱۳۵۳) رفسنجان گزارشگر فوتبال، تهیه‌کننده، مجری تلویزیونی، صداپیشه، مترجم و مدرس دانشگاه اهل ایران است.عادل فردوسی‌پور فعالیت حرفه‌ای خود از سال ۱۳۷۲ با روزنامه‌نگاری در مجلات ورزشی شروع کرد و سپس در تلویزیون نیز به عنوان گزارشگر ورزشی مشغول به کار شد. عادل فردوسی پور پس از گزارشگری مسابقات فوتبال جام جهانی ۱۹۹۸ به شهرت رسید و در سال ۱۳۷۸ برنامه ۹۰ را برای بررسی فوتبال ایران طراحی و تهیه کرد. عادل فردوسی پور تا سال ۱۳۹۷ که از سوی مدیران صداوسیما کنار گذاشته شد، به اجرای ۹۰ پرداخت و این برنامه همواره از پرمخاطب‌ترین و بهترین برنامه‌های صدا و سیما به‌شمار می‌رفت. او همچنین تهیه‌کنندهٔ برنامه‌های پرطرفدار دیگری مانند فوتبال ۱۲۰ و فوتبال ۳۶۰ است.عادل فردوسی پور در اظهارات اخیر خود در دانشگاه شریف گفت:جای دانشجو پشت میله زندان نیست. همه مردم ایران خواهان آزادی بی‌قیدوشرط دانشجوهای در بند هستند. این خواسته حداقلی نه تنها این دانشگاه، بلکه تمام دانشگاه‌هاست.

عادل فردوسی پور

نکته جالب ماجرا این بود که در این مراسم عادل فردوسی‌پور، مجری سابق صداوسیما هم در میان دانشجویان به سخنرانی پرداخت و گفت: «جای دانشجو پشت میله‌ها نیست»؛ تیتری که این روزها رسانه‌های اصلاح‌طلب به برجسته‌سازی آن می‌پردازند و تلاش می‌کنند آشوبگران را مردم، معلم، خبرنگار و دانشجو جا بزنند.

عادل فردوسی

 

جای شگفتی است کسانی که داعیه قانون‌مداری دارند با بهانه‌ها و برخوردهای سیاسی و جناحی، قوانین کشور را زیر پا گذاشته و به بهانه اینکه جای خبرنگار یا دانشجو در زندان نیست و... به حمایت از آشوبگران و اراذل اجاره‌ای می‌پردازند. 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4pzva2