چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/30 12:02
کامبیز دیرباز
کد خبر: 10779

عکس استایل خاص کامبیز دیرباز | کامبیز خان با لباس خاصش به عشق ایران قد علم کرد

کامبیز دیرباز بازیگر سینما و تلویزیون ایران و متولد 12 شهریور سال 1354 در شهر تهران است. کامبیز فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشکده هنرهای دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

کامبیز دیرباز بازیگر سینما و تلویزیون ایران و متولد 12 شهریور سال 1354 در شهر تهران است. کامبیز فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشکده هنرهای دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. کامبیز دیرباز فارغ التحصیل در رشته ی نمایش – بازیگری دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز میباشد.

کامبیز دیرباز

او اصالت تنکابنی دارد.

کامبیز دیرباز

شروع فعالیت هنری و نخستین فیلم

کامبیز دیرباز فعالیت هنری را ا سال 1376 در تئاتر سیاوش خوانی شروع کرد.

نخستین فیلم او سال 1378 بازی در فیلم دختران انتظار بود.

کامبیز دیرباز

بازی در سریال تب سرد و معروف شدن وی

در سال 83 در سریال تب سرد بازی کرد. در این سریال با بازیگرانی همچون شهاب حسینی و حمید گودرزی همبازی شد. این سریال باعث معروف شدن این بازیگر شد ولی دلیل عمده معروف شدن وی بازی در فیلم اخراجی ها بود.

این فیلم در آن زمان پر فروش ترین فیلم سال شد، کامبیز دیرباز در نقش مجید سوزوکی توانست بدرخشد و محبوبیت زیادی به دست آورد.

کامبیز دیرباز سیمرغ بلورین بازیگر نقش مکمل مرد را در بیست و دومین دوره جشنوره فیلم فجر در سال 1382 برای بازی در فیلم دوئل احمدرضا درویش به دست آورد.

کامبیز دیرباز

ازدواج و همسر کامبیز دیرباز

همسر او در دانشگاه نمایشی تحصیل کرده و دوران تحصیل با هم در یک دانشکده تحصیل کرده اند. این دو با هم آشنا شدند و در سال 1387 ازدواج کردند. البته کامبیز ازدواج خودش را رسانه ای نکرد.

پس از اینکه پژمان جمشیدی در فضای مجازی ازدواج کامبیز دیرباز را تبریک گفت مشخص شد که کامبیز دیرباز در سکوت خبری ازدواج کرده است. کامبیز دیرباز در مورد همسرش گفته است که او یکی از سخت ترین منتقدان من در امر بازیگری است.

کامبیز دیرباز


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4danj4