شنبه 25 فروردین 1403 - 13 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/03 08:41
علیرضا بیرانوند
کد خبر: 10860

غیبت بیرانوند و خشم کی‌روش از جاسوس | در بازی با انگلیس ترکیب تیم ملی لو رفت

تمرین تیم ملی فوتبال ایران در فاصله دو روز تا بازی با ولز برگزار شد.

علیرضا بیرانوند (زادهٔ ۳۰ شهریور ۱۳۷۱؛ سرابیاس) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست دروازه‌بان برای باشگاه فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند. علیرضا بیرانوند در بازی جام جهانی مقابل انگلیس مصدوم شد. روز گذشته بعد از مصدومیت شدید علیرضا بیرانوند از ناحیه بینی و درحالی که خونریزی علیرضا بیرانوند شدید بود در اقدامی عجیب و در شرایطی که مشخص بود وضعیت دروازه بان کشورمان ایده آل نیست، کادرپزشکی تیم ملی کشورمان به تعویض علیرضا بیرانوند تعلل کرده و تصمیم را به عهده خود بازیکن گذاشتند.

بیرانوند

تمرین تیم ملی فوتبال ایران با ۲۵ دقیقه تاخیر از ساعت ۱۱:۱۰ دقیقه صبح در کمپ تمرینی الریان آغاز شد. در این تمرین به جز علیرضا بیرانوند که در دیدار با انگلیس از ناحیه بینی مصدوم شد، سایر بازیکنان حضور داشتند.کارلوس کی‌روش در شروع تمرین بازیکنان را گرد هم آورد و برای دقایقی برای شاگردان خود صحبت کرد.

هشت بازیکن شامل آزمون، محمدی، پورعلی‌گنجی، نوراللهی، طارمی، محرمی، حاج‌صفی و حسینی تنیس فوتبال بازی کردند. سه دروازه‌بان زیر نظر الکیاندر لوپز به تمرین پرداختند و سایر بازیکنان در بخش دیگری مراحل گرم کردن بدن خود را پشت سر گذاشتند. کی‌روش در طول تمرین نظاره‌گر کار شاگردانش بود.

در تمرین تنیس فوتبال طارمی و آزمون، دو مهاجم برجسته تیم ملی در یک تیم حضور داشتند و به همراه نوراللهی و محرمی توانستند تیم حاج‌صفی، پورعلی‌گنجی، حسینی و محمدی را شکست دهند.

کارلوس کی‌روش در اواخر تمرین درباره اتفاقات بازی با انگلیس و وقایع چند روز اخیر صحبت کرد.

تیم ملی ایران روز جمعه در دومین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی به مصاف ولز می‌رود. این دیدار ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه حمد بن علی برگزار خواهد شد.

کی‌روش: دشمن تلاش کرد تمرکزمان را برهم بزند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید، شکست تیمش مقابل انگلیس آموزنده است. او با گلایه از لو رفتن ترکیب تیم ملی مقابل انگلیس در صبح روز بازی گفت، تبریک می‌گویم شما کارتان را خوب انجام دادید.

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) ملی‌پوشان پس از شکست مقابل انگلیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به خاطر حمایت‌های شما مجددا تشکر می‌کنم. ما هیچ‌وقت دوست نداریم داخل زمین باشیم وقتی نمی‌توانیم برای هواداران افتخار کسب کنیم. نتیجه‌ای که به دست آمد، باعث می‌شود ما از آن یاد بگیریم.

او ادامه داد: ما در مقابل تیمی قرار گرفتیم که یکی از نامزدهای کسب جام است. با رفتار مناسب و یک روند مناسب روحی و ذهنی، باید درون زمین باشیم و خودمان باشیم. طی پیامی که فرستادم، بازیکنان تیم ملی دشمنان ما نیستند. به کسانی که می‌خواهند بازیکنان را تبدیل به دشمنان کشور کنند، می‌خواهم تبریک بگویم چون کارشان را درست انجام دادند. مطمئن هستم که اکثر مردم می‌دانند که این بازیکنان در طی سال‌های طولانی باعث شادی و افتخار مردم شدند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: من می‌خواهم این ایده که بازیکنان تیم ملی، دشمنان ما هستند را تخریب کنم و بگویم که دشمنان ما کسانی هستند که تلاش کردند تمرکز ما را بر هم بزنند. کسانی که فکر می‌کنند انجام بازی جام جهانی مقابل تیم‌های انگلیس، پرتغال و تیم‌های این‌گونه مثل بازی در پلی‌استیشن است، باید بگویم که این مسئولیت بزرگی روی دوش ما است. به افرادی که این کار را انجام دادند، تبریک می‌گویم و باید از خودشان خوشحال باشند.

وی افزود: نمی‌توانم صحبت‌هایم را تمام کنم بدون اینکه به «ورزش ۳» تبریک بگویم. شما کارتان را خوب انجام دادید چون ترکیب را صبح اول وقت قبل از آغاز بازی اعلام کردید. این به ما کمک می‌کند که می‌دانیم یک نفر داخل تیم است که با شما صحبت می‌کند. همه رسانه‌های ایرانی اینجا هستند و شما این کار را انجام دادید. شما یک قهرمان بزرگ هستید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2lme63