پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/12 16:47
جام جهانی
کد خبر: 11211

شوک مرگبار در جام جهانی قطر | شلیک پدر به پسرش بعد از بازی جام جهانی

یک هوادار تیم ملی آرژانتین بعد از پیروزی این تیم در جام جهانی به پسر خودش شلیک کرد.

جام جهانی ۲۰۲۲ مطابق با دوره‌های قبل، با مرحله گروهی ۳۲ تیمی آغاز می‌شود و ۱۶ تیم به مرحله حذفی خواهند رسید. دور یک هشتم، یک چهارم، نیمه نهایی و فینال مسیری است که برنده پیش می‌رود و بازنده به خانه خواهد رفت. برای هر در جام جهانی مسابقه حذفی باید یک برنده در روز وجود داشته باشد و در صورت لزوم از ضربات پنالتی و وقت اضافه برنده را تعیین خواهد کرد. روزانه حداکثر چهار مسابقه در مرحله گروهی در طول روز در مسابقات جام جهانی برگزار خواهد شد. تنها مسابقاتی که با هم تداخل دارند، مسابقاتی هستند که در روز پایانی مرحله گروهی برگزار می‌شوند و این صرفاً برای یکپارچگی رقابت است. بیشتر از نصف احتمالات گروه ایران، حکم به صعود تیم‌ملی از مرحله گروهی جام جهانی می‌دهد.

به نقل از اسپورتال، یک هوادار تیم آرژانتین بعد از پیروزی تیمش برابر لهستان به پسر بچه هشت ساله خود شلیک کرد. این مرد در ادامه پسرش را به مرکز درمانی رساند و متواری شد. خطر از این کودک رفع شده است ولی او باید به یک بیمارستان دیگر منتقل شود.

گلوله به ران کودک اصابت کرد و باعث خونریزی شدید شد. پدر به همراه پسرش با آمبولانس راهی مرکز درمانی شد اما پس از تحویل کودک به پزشکان بلافاصله ناپدید شد و اکنون متواری است.

تیم ملی آرژانتین با نتیجه ۲ بر صفر لهستان را شکست داد و به عنوان تیم اول گروه راهی مرحله یک هشتم نهایی شد و باید در این مرحله برابر تیم ملی فوتبال استرالیا قرار گیرد که بعد از فرانسه به عنوان تیم دوم به این مرحله از رقابت‌ها رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3ka8q2