جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/12 10:20
سحر دولتشاهی| سحردولتشاهی جدید |سحر دولتشاهی بازیگر
کد خبر: 11192

تصویر سحر دولتشاهی با گریمی عجیب !

به بهانه گریم جدید سحر دولتشاهی درباره او بیشتر صحبت می کنیم.

سحر دولتشاهی بازیگر جوان سینمای ایران است که چند سالی است بسیار پرکار شده و در فیلم و سریال های متعددی بازی کرده است . سحر دولتشاهی متولد 16 مهر 1358 تهران بازیگرِ سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.سحر دولتشاهی فارغ التحصیل رشته های ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه می باشد.سحر دولتشاهی در 27 اسفند 1387 وقتی 29 ساله بود با همکار خود رامبد جوان 37 ساله ازدواج کرد و بعد از 6 سال زندگی مشترک در سال 1393 از هم جدا شدند و با همایون شجریان ازدواج کرد .

سحر دولتشاهی

گریم جدید سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی

درباره سحر دولتشاهی بیشتر بدانید

سحر دولتشاهی

مادرش نائیب رئیس فدراسیون شنا و پدرش مهندس و در تورهای دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعال است.

سحر دولتشاهی آغاز فعالیت

سحر دولتشاهی

فعالیت خود را از اوخره دهه ۷۰ با تئاترهای دانشجویی کارش را شروع کرد.شروع حرفه ای در تئاتر هم در سال ۷۹ و ۸۰ بود که از همین عرصه ,به فیلم فرزند صبح در سال ۱۳۸۳ معرفی شد و اولین حضور سینمایی خود را تجربه کرد،سپس با سریال کتابفروشی هدهد مرضیه برومند در سال ۱۳۸۶ نیز وارد قاب تلویزیون شد.

بازی سحر دولتشاهی در سریال مسافران ساخته همسر سابقش رامبد جوان در سال ۱۳۸۸ با نقش ادم فضایی بسیار مورد پسند قرار گرفت و موجب شد خیلی زود به شهرت برسد. شروع فعالیت هنری وی با تئاتر بود که البته بازی در تئاتر موقعیت های خوبی پیش روی او گذاشت و او را با سینما و تلویزیون آشنا کرد و همچنین حضور در صحنه تئاتر بود که منجر به آشنایی او با رامبد جوان شد.

ماجرای ازدواج سحر دولتشاهی با رامبد جوان

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی در ۲۷ اسفند ۸۷ با رامبد جوان بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینما ازدواج کرد.آشنایی آنها از تئاتر شکل گرفت.طلاق آنها در سال ۱۳۹۳ در سکوت خبری انجام شد، تا مدت ها این جدایی از طرفین تایید نشد،سحر دولتشاهی همسر دوم رامبد جوان بود که هردومعتقد بودند نباید مردم وارد حریم خصوصی آنها بشوند!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3wqmx3