جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/14 08:30
مهدی طارمی| مهدی طارمی مهاجم تیم ملی| مهدی طارمی بازیکن فوتبال
کد خبر: 11299

مهدی طارمی بازیکن تیم ملی ایران خطرناک تر از آمریکا و ولز

تیم ملی انگلیس شب گذشته در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 به مصاف سنگال رفت و با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید و رقیب فرانسه شد.

زاچ لووی خبرنگار آمریکایی قدرت نمایی مهدی طارمی ستاره تیم ملی ایران در مقابل انگلیس در جام جهانی را سوژه خود قرار داد.مهدی طارمی ستاره ایران بیشتر از تیم های ملی آمریکا، ولز و سنگال مقابل انگلیس گلزنی کرده است. این 3 تیم هیچ گلی موفق به زدن مقابل سه شیرها نشدند ولی مهدی طارمی به تنهایی دوبار دروازه انگلیس را باز کرد.

مهدی طارمی

تیم ملی کشورمان در جام جهانی در گروه دوم با یک برد و دو باخت در نهایت از مسابقات خداحافظی کرد. تنها برد شاگردان کی روش مقابل ولز بود که با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسیدند.

 

فوق ستاره بوشهری تیم ملی فوتبال کشورمان موثرترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی لقب گرفت.

مهدی طارمی که در دوره گذشته مسابقات جام جهانی عملکرد متوسطی داشت در این دوره و تنها در 2 بازی موثرترین عملکرد را داشت و توانست 2 گل بزند، یک پاس گل بدهد و یک بازیکن تیم حریف را از زمین اخراج کند.

مهدی مهدوی کیا

مهدی مهدوی کیا

قبل از او مهدی مهدوی کیا در مسابقات جام جهانی با یک گل زده و یک پاس گل موثرترین مرد تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی بود اما حالا مهدی طارمی نه تنها 2 گل زده و یک پاس گل داده بلکه یک بازیکن تیم ملی ولز را هم از میدان اخراج کرده است و این اتفاق بدیعی در تاریخ فوتبال ایران است که یک بازیکن در 2 بازی متوالی از مسابقات جام جهانی تا این حد تاثیر گذار بوده که نام خود را تنها در همین 2 بازی به عنوان برترین مرد تاریخ فوتبال ایران معرفی کرده است.

مهدی طارمی

مهدی طارمی نام خود را به عنوان یکی از شایسته ترین مردان تاریخ فوتبال ایران بالاتر از عرصه جام جهانی مطرح کرد  او  بهترین نماینده فوتبال آسیا در مسابقات جام جهانی بوده است و عملکرد شایسته ای را از خود به نمایش گذاشته است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/48kvk4