پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/20 11:50
جنا اورتگا | جنا اورتگا ستاره ونزدی | جنااورتگا در نقش جدید
کد خبر: 11583

جنا اورتگا ستاره سریال ونزدی Wednesday در نقش جدید

ستاره مجموعه ونزدی در نقش ببر سفید ظاهر می‌شود.

جنا اورتگا ستاره مجموعه نتفلیکسی «ونزدی» به جمع بازیگران دنباله «بی‌باک» پیوست؛ جنا اورتگا که به لطف نقش‌های کلیدی در فیلم‌های ترسناک ایکس و Scream به «ملکه جیغ» شهرت پیدا کرد، در مجموعه جدید چارلی کاکس در نقش «ببر سفید» ظاهر می‌شود.جنا اورتگا در فیلمی با عنوان دردویل: تولد دوباره فن آرت Daredevil: Born Again Fan Art ایفای نقش می کند.

جنا اورتگا

به نوشته مووی وب، اگر چه نام هیچ بازیگر دیگری در مجموعه بی‌باک به غیر از بازیگران پیشین آن از سوی چارلی کاکس و وینسنت دونوفریو اعلام نشده اما یک اثر هنری که در صفحه اینستاگرام @Clements. Ink اطلاع‌رسانی شده نام جنا اورتگا در نقش ببر سفید در این مجموعه است.

اورتگا با ایفای نقش ونزدی آدامز در مجموعه جدید خانواده آدامز با مخاطبان جدیدی مواجه شد و تماشای این مجموعه نتفلیکسی برای میلیون‌ها مشترک لذت بخش بود. موفقیت اورتگا در این نقش به پیوستن او به پروژه‌های بالقوه بزرگ دیگر پیش رو منجر شد.

او در زمان حاضر نقش‌های دیگری از جمله بازی دوباره در نقش تارا در فصل ششم جیغ دارد.

گفته می‌شود که فصل دوم بی‌باک به عنوان طولانی‌ترین مجموعه مارولی در ۱۸ قسمت عرضه خواهد شد؛ البته این مجموعه تا سال ۲۰۲۴ منتشر نخواهد شد اما یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های دنیای سینمای مارول است.

این انتظار می‌رود که فصل دوم مجموعه دردویل در بهار ۲۰۲۴ پخش شود.

ونزدی

یکی از مجریان مجموعه تلویزیونی «ونزدی» چندی پیش گفته بود برای ساخت چندین فصل برنامه ریزی داریم که مخاطبان دست‌کم سه فصل را در نظر بگیرند.

مایلز میلار به ورایتی گفت هرگز انتظار این که در چندین فصل ساخته شود نمی‌رود اما امیدواریم به موفقیت برسد. بنابراین شما دست‌کم سه فصل را برای این مجموعه در نظر بگیرید یا چهار فصل که در این صورت داستان بالقوه‌ای برای شخصیت‌های مجموعه ونزدی خواهد بود.

مجموعه نتفلیکسی ونزدی که از زمان پخش تاکنون بازخوردهای مثبتی داشته با بازی تحسین برانگیز جنا اورتگا همراه بوده است.

ونزدی

مجموعه تلویزیونی کمدی ترسناک ونزدی - که بر اساس شخصیت ونزدی آدامز از خانواده آدامز ساخته شده - از چندی پیش در حالش نمایش است.

داستان خانواده آدامز در سال ۱۹۳۸ توسط چارلز آدامز آمریکایی خلق و تاکنون چند اقتباس سینمایی از آن ساخته شده است.

در این مجموعه تلویزیونی بازیگران دیگری چون جنا اورتگا، ریکی لیندهوم، جیمی مک شین، تورا برچ، پرسی هاینس وایت، گوئندولین کریستیو و کریستینا ریچی ایفای نقش می‌کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3kzov3