چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/22 12:43
سحرقریشی | سحر قریشی پرحاشیه | سحر قریشی بازیگر
کد خبر: 11641

حرکات موزون سحر قریشی با آهنگ امیر خلوت | در پیج سحر قریشی چه خبر است؟+فیلم

سحر قریشی و حواشی که تمامی ندارد.این بازیگر فیلمی عجیبی از خود منتشر کرده است.

سحرقریشی یکی از بازیگران جوان پرحاشیه سینما و تلویزیون است.سحر قریشی در روابط عاطفی خود موفق نبوده و تا به حال در تمام روابطش شکست خورده است. سحر قریشی در آخرین رابطه خود که خیلی پرحاشیه بوده است با امیر تتلو نامزد و قصد ازدواج داشت که بعد مدتی با فحاشی و توهین این 2 به هم این رابطه نیز به سر انجام نرسیده است.سحر قریشی در صفحه شخصی خود نیز دور از حواشی نبوده است و همواره تصاویر و ویدئیوهایی منتشر می کند که مورد توجه همه قرار میگیرد از فیلمی که به تمسخر کارگر شهرداری می پردازد تا فیلمی که هم اکنون از خود منتشر کرده و در حال انجام حرکات موزون می باشد.

سحر قریشی یکی از معروف ترین بازیگران زن کشورمان اینروزها در اوج حواشی سینمایی قرار دارد، او هر چند وقت یک بار در گفت‌وگو های خود حرف های عجیبی میزند کـه باعث توجه اهالی رسانه و مردم می شود. اما دلیل حاشیه سازی های او چیست؟ سحر قریشی چگونه تبدیل بـه یک چهره مشهور شد؟ در ادامه بشما خواهیم گفت...

توئیت‌های مردم درباره اظهارات بسیار زیاد شد و هرکدام بـه نوعی سحر قریشی را تخریب کردند، اما بنظر میرسد او از این دست بازی‌ها نه تنها ناراحت نمی شود بلکه با لذت بـه سر و صدایی کـه راه انداخته نگاه می کند ودر دلش بـه همه ی ماجرا می خندد، چرا کـه خودش بهتر از همه ی میداند ذره‌ای صداقت در پس حرفش نبوده اسـت.

امیر ترک نژاد مدت ها پیش دراین باره توئیت کرده بود: «هیچ مى دونستید آدمایى مثل سحر قریشی لذت مى برن کـه راجع بهشون هشتگ درست بشه و بـه هر دلیلى «خوب یابد» کانون توجه قرار بگیرن؟ بـه نظرم بهترین راه مبارزه با افکار سطحى اینچنین پدیده هایى فقط، فقط و فقط بى توجهى بـه اونهاست!»

سحرقریشی

سحر قریشی متولد ششم دی ماه 1366 در شهر تهران اسـت. درخانواده‌ای کم جمعیت بزرگ شده و تک دختر اسـت. فقط یک برادر دارد بنام سپهر قریشی کـه رابطه خیلی عاطفی و خوبی با سحر دارد. سحر قریشی از بازیگران جوانی اسـت کـه پله های ترقی را خیلی زود و سریع طی کرد و بـه یک چهره محبوب و پرکار در عرصه بازیگری تبدیل شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3qm9a2