پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/23 11:40
مریم سلطانی | مریم سلطانی بازیگر | مریم سلطانی در اینستاگرام
کد خبر: 11665

تعجب مریم سلطانی از تغییر چهره اش | دیگه خودم را نمیشناسم!+عکس

مریم سلطانی بازیگر زن ایرانی استوری از خود در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است که از تغییر چهره اش در چند ماه اخیر خبر می دهد.

مریم سلطانی از هنرمندان زن ایرانی و از چهره های فعال در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی است . مریم سلطانی در جدیدترین استوری اینستاگرام خود ضمن انتشار تصویر خودش از تغییر چهره اش گفته است.مریم سلطانی همچنین نوشته چقدر چند ماه پیش لبخندها واقعی تر بود عکس ها را که می بینم دیگر خود الان را نمی شناسم.جدیدترین استوری مریم سلطانی را ببینید.

مریم سلطانی

مریم سلطانی دانش آموخته کلاس های حمید سمندریان است، و اولین بار در سال ۱۳۷۹، بازیگری را با فیلم سینمایی «انتظار» به کارگردانی و نویسندگی محمد نوری تجربه کرد. همچنین بازی وی در سریال «کلانتر ۲» باعث دیده شدنش در قاب تلویزیون شد. وی تاکنون در مجموعه های تلویزیونی زیادی از جمله روزگار قریب، سه در چهار، دارا و ندار و فیلم های سینمایی مانند آقای هفت رنگ، زن ها فرشته اند، حلقه های ازدواج و … ایفای نقش کرده است.

مریم سلطانی

سالن آرایشی مریم سلطانی در مکان لوکسی در یکی از مناطق بالانشین تهران واقع شده است. بنابراین خیلی از خانم های بازیگر و هنرمند برای امور مربوط به زیبایی خود به این مکان مراجعه می کنند. از جمله بازیگرانی که بارها به سالن زیبایی مریم سلطانی مراجعه کرده اند می توان به ستاره اسکندری ، الناز حبیبی ، گلاره عباسی ، بهنوش بختیاری ، لیلا اوتادی ، بهاره رهنما ، پریناز ایزدیار ، مهناز افشار و… اشاره نمود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3qmxa2