پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/23 18:19
مریم امیرجلالی
کد خبر: 11682

مریم امیرجلالی و داغی که بعد ۸ سال فراموش نکرد | عکسی از امیرجلالی شانه به شانه مرحوم

عکسی از امیرجلالی شانه به شانه مرحوم انوشیروان ارجمند جنجالی شد.

مریم امیرجلالی زاده ۲۹ آذر ۱۳۲۶ است. مریم امیرجلالی در تهران متولد شده است. مریم امیرجلالی هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران است. شهرت مریم امیرجلالی بیشتر به خاطر بازی در مجموعه‌های طنز سال‌های دهه ۸۰ خورشیدی می‌باشد.مریم امیرجلالی به عنوان خواننده با گروه موسیقی «بیان» نیز همکاری داشته‌است.

عکسی از امیرجلالی شانه به شانه مرحوم انوشیروان ارجمند جنجالی شد.

مریم امیر جلالی

گفتگوی کوتاه با مریم امیرجلالیکه با سریال هایی مانند خانه به دوش بسیار مشهور شد درباره اوضاع و احوال این روز های سینمای و تلویزیون ایران.

 

مریم امیرجلالی درخصوص فعالیت های خود در عرصه بازیگری درسال ۹۷ گفت: نه تنها امسال که سال گذشته هم پیشنهاد خوبی نداشته ام. من دو سال است که هیچ کاری نکرده ام. متاسفانه در عرصه بازیگری کار نیست یا اگر باشد برای امثال من نیست. وی در همین راستا ادامه داد:

 

من یک زمانی بازیگر پرکاری بودم و سالانه پیشنهادات بسیاری داشتم اما آن زمانها رابطه و لابی و پول در بین نبود. آن موقع بازیگر بر اساس توانایی و هنرش انتخاب می شد اما امروزه توانایی و هنر بازیگر مرده است و همه ی چیز را رابطه و رفاقت مشخص می کند.

 

بازیگر سریال چارخونه لابی بازی در سینما را نابودکننده این هنر خواند و افزود: متاسفانه همه ی افراد در سینما براساس روابط انتخاب می‌شوند و نتیجه آن آثاری می شود که به هیچ عنوان قابل دیدن نیست. مردم با من در تماس هستند و هیچکدام از تولیدات امروز راضی نیستند.

مریم امیر جلالی

ماجرای حضور مریم امیرجلالی در پارتی چیست؟

وی درخصوص حضور بازیگران تازه کار دراین عرصه ادامه داد: من ناراحت نمیشوم که بازیگران ناشناخته به سینما می‌آیند اما کاش شرایطی فراهم شود تا همه ی بتوانند کار کنند. نه این که به واسطه حضور آن ها تعداد کثیری از بازیگران خانه نشین شوند. امیرجلالی درباره شایعه ای که برای وی در فضای مجازی ساخته شده بود تاکید کرد:

اخیراً شایعه ای ساختند که مریم امیرجلالی در مهمانی شبانه‌ای در سعادت آباد دستگیر شده است. در صورتی که اصلاً من اهل این چیزها نیستم. من حتی میهمانی خانوادگی هم به زحمت می‌روم چه برسد به جایی بروم که آبرویم به خطر بیفتد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4jbpk2