یک‌شنبه 26 فروردین 1403 - 14 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/24 11:12
سریال آینه عبرت | بازیگر سریال آینه عبرت
کد خبر: 11704

چهره سنگین بازیگر سریال آینه عبرت بعد از 34 سال/بازیگر بیجاری بالاخره خود را نشان داد

محمود دینی بازیگر سریال آینه عبرت بعد از 34 سال دوری از عرضه بازیگری بالاخره عکس جدید خود را منتشر کرد.

سریال آینه عبرت یکی از بهترین و پربیننده ترین سریال های صواوسیما بوده است. در سریال آینه عبرت بازیگران به نام وصاحب سبکب بازی می کردند. یکی از بازیگران سریال آینه عبرت محمود دینی بوده که بعد از سریال آینه عبرت چندان فعالیتی نداشته است. اکنون نیز بعد از 34 سال تغییر جهره اون بازیگر را می بینید.

در میان خاطره بازی‌های مورد علاقه کاربران فضای مجازی، این روز‌ها عکس قدیمی و جدید بازیگر نقش اصلی سریال پرطرفدار آینه عبرت است که وایرال شده است.

محمود دینی بازیگر سینما و تلویزیون متولد مهر ۱۳۴۲ در بیجار است، او فارغ‌التحصیل فوق دیپلم نظامی می‌باشد که در فیلم تیغ و ابریشم برای اولین بار بعنوان سیاهی لشکر در چند پلان بازی کرد و سپس در نقش علی در سریال آینه عبرت که ساخت آن از سال ۶۷ تا ۷۳ بطول انجامید، ایفای نقش نمود.

در این بخش با کنار هم گذاشتن عکسی از سال‌های دور و اکنون محمود دینی به تغییر چهره این بازیگر محبوب کشورمان را شاهد هستیم.

شغل محمود دینی قبل از بازیگری در آینه عبرت

او قبل از بازیگری سرهنگ نیروی انتظامی بود و در زمان جنگ در مناطق درگیر، مستند سازی می‌کرد، او پس از تاسیس موسسه هنری به تهیه کنندگی ساخت فیلم و سریال و بازیگری روی آورد.

سریال آینه عبرت

در کارنامه محمود دینی چند فیلم زیبا دیده می شود که تماشای آنها به همه توصیه می شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/39qbe2