جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/24 16:35
مجری تلویزیون
کد خبر: 11715

مجری تلویزیون از طوفان به کشتی نجات پناه برد | خانم مجری:بگو یا حسین + عکس

استوری مجری تلویزیون خانم در اینستاگرام جنجال به پا کرد.

راحله امینییان مجری تلویزیون است. راحله امینیان متولد 26 شهریور 1357، مجری است.  راحله امینیان فارغ التحصیل رشته روان شناسی در مقطع کارشناسی ارشد است، اولین حضور راحله اممینیان در رسانه به سال 76 و در رادیو بر میگردد، اجرای اجرای باعث شد دو سال بعد یعنی در سال 78 به عنوان مجری برنامه برپا برپا در کنار مرحوم فریورکیان حضور پیدا کرد.راحله امینیان در سال 1380 با علیرضا کنگرلو که در رادیو فعالیت میکند ازدواج کرده و ثمره این ازدواج یک دختر بنام باران میباشد. وی در حال حاضر مجری برنامه به خانه برمیگردیم است.

مجری تلویزیون

استوری مجری تلویزیون خانم در اینستاگرام جنجال به پا کرد.

مجری تلویزیون

امینیان : من در رادیو تست دادم و قبول شدم اما مصادف شد با اجرای تلویزیون و ترجیح دادم در رادیو همان سردبیر و نویسنده بمانم و در تلویزیون هم مجری، در کلاس‌های آموزشی آقای میرفخرایی شرکت کردم و حرف‌هایش را به طور عملی در برنامه‌ و کارم پیاده میکنم.

نحوی ازدواج و همسر

راحله امینیان در سال 1380 با علیرضا کنگرلو که در رادیو فعالیت میکند ازدواج کرده و ثمره این ازدواج یک دختر بنام باران میباشد، در مورد آشناییشان میگوید : من و علیرضا در رادیو پیام با هم آشنا شدیم و این آشنایی، زود منجر به ازدواج نشد، ما دوست نداشتیم در فضای همکاری، با واسطه با هم آشنا شوی


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2okbq4