سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/25 03:41
رونالدو | کریستیانو رونالدو | رونالدو بازیکن فوق ستاره
کد خبر: 11718

رونالدو به چلسی می رود؟

رونالدو بازیکن مطرح فوتبال که درتیم منچستر یونایتد بازی می کرد که قرارداد خود را فسخ کرد و این روزها بدون تیم باشگاهی است و یک بازیکن آزاد محسوب می شود.

 کریستیانو رونالدو بازیکن فوق ستاره فوتبال پرتغال که در بازی های جام جهانی اکثرا از روی نیمکت ذخیره های پرتغال بازی را دنبال می کرد و نیمکت نشینی رونالدو مورد توجه خیلی ها قرار گرفت و بسیاری از این نیمکت نشینی رونالدو اسطوره انتقاد می کردند و باورشان نمی شد که رونالد در این رقابت ها جام جهانی 2022 بازیکن ثابت نباشد.

از طرفی رونالدو در خصوص تیم های باشگاهی نیز دچار حاشیه شد واخیرا از تیم باشگاهی  منچبستر یونایتد جدا شده است و بازیکن آزاد محسوب می شود و حالا درباره اینکه او به کدام تیم باشگاهی می رود حاشیه های بسیاری است و همه روزه از امضای قرار داد او با باشگاه های زیادی شایعه می شود.

رونالدو+به+چلسی+می رود

نشریه «استار» مدعی شد کریستیانو رونالدو شاید نیم‌فصل دوم هم در لیگ برتر انگلیس بازی کند و پیراهن چلسی را بپوشد.

استار خبر داد، پس از مصدومیت مهاجمان چلسی، گراهام پاتر به مهاجم نیاز پیدا کرده و شاید برای جذب رونالدو اقدام کند. از طرفی باشگاه چلسی نمی‌تواند فعلاً روملو لوکاکو که به اینتر قرض داده را برگرداند.

تابستان گذشته هم گفته می‌شد تاد بولی خواهان استخدام رونالدو است، ولی توماس توخل سرمربی پیشین آبی‌های لندن با جذب او مخالفت کرده.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2rngz4