پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/26 12:40
پانته آ پناهی | پانته آ پناهی بازیگر | پانته آ پناهی منشی صحنه
کد خبر: 11758

کلافگی پانته آ پناهی از توطئه افراد ناشناس در اینستاگرام!

پانته آ پناهی در استوری اینستاگرام خود از فضای مجازی گله کرده است.

پانته آ پناهی بازیگر زن و منشی صحنه فیلمبرداری است پانته آ پناهی فارغ تحصیل رشته کارگردانی سینما می باشد پانته آ پناهی بصورت اتفاغی به دلیل صدای زیبایی که داشت وارد عرصه تئاتر شد.پانته آ پناهی در فضای مجازی استوری در سال 2019 منتشر کرده بود که از فضای مجازی گلایه کرده بود او امروز این استوری را مجددا باز نشر کرده است در ادامه استوری پانته آ پناهی را ببینید...

پانته آ پناهی

ورود پانته آ پناهی به دنیای بازیگری بسیار اتفاقی رخ داد. پانته آ صدای بسیار زیبایی دارد و در عرصه موسیقی نیز فعالیت هایی از خود نشان داده است. به دلیل صدای زیبایی که داشت در عرصه تئاتر و منشی گری نیز پذیرفته شد.

کارش را از صحنه تئاتر شروع کرد. ماجرا از این قرار بود که آقای کیانی که نمایش نامه نویس و کارگردان بودند در دانشگاه صدای او را می شنوند که یکی از دوستانش را صد می زند. از آنجا که آقای کیانی خجالتی بودند از کسی می خواهند که از پانته آ بپرسد آیا کار تئاتر بازی کرده است یا خیر؟ پانته آ پناهی نیز از اینکه تئاتر را تجربه کند بدش نمی آمد و اینگونه شد که پا به عرصه بازیگری نهاد.

زمانی که تئاتر بازی کرد دوست داشت که کار جدیدی نیز شروع کند که خوشحالش کند زیرا در تئاتر آنقدر خودش و گروهش مشهور شده بودند که دلش تجارب جدیدتر نیز می خواست. پس به این ترتیب به کار منشی صحنه روی آورد و خیلی هم کارش را خوب و دقیق انجام می داد.

علاقمند به سینما نبود اما آن را تجربه کرد و با فیلم سینمایی “آن مرد را نکشید” در سال 82 بازی مقابل دوربین را در صحنه سینما تجربه کرد. پس از آن در فیلم های سینمایی متعددی بازی کرد.

سریال “بانوی عمارت” نخستین تجربه تلویزیونی پانته آ پناهی می باشد. او در این سریال نقش مهمی را ایفا می کند.

همچنین پیش از سریال بانوی عمارت در سال 94 در مجموعه نمایش خانگی پربیننده “شهرزاد” نیز حضور پیدا کرد و تجربه بسیار خوبی برای وی رقم زد. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4jbjo2