سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/29 04:45
اسیدپاشی | اسید پاشی شوهر سابق | اسید پاشی خشونت علیه زنان
کد خبر: 11829

اسید پاشی شوهر سابق برای انتقام از زن !

مردی با ریختن اسید روی همسر سابقش باعث سوختگی وی شده تحت تعقیب پلیس است.

اسید پاشی یکی از انواع خوشونت علیه زنان بوده که در بعضی مواقع حتی منجر به مرگ می شود.اسید پاشی معمولا حمله ای است نه به قصد قتل بلکه برای انتقام انجام می شود.اسید پاشی منجر به نابودی زندگی اجتماعی و آینده فرد آسیب دیده می شود در اینجا با ما همراه باشید با داستان اسید پاسی همسر سابق یک زن برای انتقام بخاطر طلاق در ادامه بخوانید...

 

روز گذشته زن جوانی در حالی که دست‌ها و صورتش باند پیچی بود به دادسرای امور جنایی تهران رفت و از شوهر سابقش به اتهام اسیدپاشی شکایت کرد.

زن جوان در تحقیقات اولیه گفت: مدتی قبل از همسرم جدا شدم و دادگاه حضانت فرزندم را به من داد. اما در این مدت شوهر سابقم مدام برایم ایجاد مزاحمت می‌کرد و می‌گفت به خاطر اینکه طلاق گرفتی انتقام می‌گیرم اوایل من چندان اهمیتی به تهدید‌هایش نمی‌دادم تا اینکه چند روز قبل وقتی از خانه خارج شدم تا به محل کارم بروم ناگهان شوهر سابقم سد راهم شد و کارمان به دعوا و درگیری کشید بعد هم یک بطری که در دست داشت را نشانم داد و گفت فکر نکنی داخل بطری آب است.

در همین گیرودار او در بطری را باز کرد و مایع داخل آن را به رویم پاشید. او آنقدر این کار را سریع انجام داد که من فقط توانستم دستم را روی صورتم بگیرم که چشمانم آسیب نبیند. در این ماجرا دست‌ها و بخشی از صورتم دچار سوختگی شد و لباس‌هایم نیز آسیب دید.

با شکایت زن جوان، تحقیقات برای دستگیری همسر سابق او به اتهام اسیدپاشی از سوی بازپرس سهرابی از شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران صادر شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2aqre3