جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/29 09:30
پوست شیر | فصل دوم پوست شیر | سریال پوست شیر
کد خبر: 11839

پوست شیر چه زمانی پخش می شود؟ | فصل دوم سریال پوست شیر چه زمانی آغاز می شود؟

زمان پخش فصل دوم پوست شیر اعلام شد.

سریال پوست شیر یکی از سریال های پر طرفدار سینما خانگی است سریال پوست شیر فصل یک را به اتمام رسانده است و همه منتظر فصل دوم پوست شیر هستند .سریال پوست شیر قرار است در 3 فصل 8 قسمتی پخش شود در ادامه با زمان پخش فصل 2 پوست شیر همراه ما باشید.

سریال پوست شیر به کارگردانی جمشید محمودی، نویسندگی رضا بهاروند، جمشید محمودی، تهیه‌کنندگی نوید محمودی در ژانر پلیسی  و جنایی است پخش خود را از ابتدای مهرماه آغاز کرد.فصل اول این سریال در 8 قسمت پخش گردید و پخش آن ادامه دارد. 

سریال پوست شیر چهارشنبه هر هفته ساعت 20 (8 شب) در سایت فیلم نت پخش میگردد.

زمان شروع پخش فصل دوم سریال پوست شیر

سریال پوست شیر

به گفته مدیرعامل فیلم نت سریال پوست شیر در سه فصل 8 قسمتی پخش میگردد . پخش فصل دوم سریال از چهارشنبه 30 آذرماه 1401 شروع میگردد

سریال پوست شیر با توجه که پخش آن اینترنتی است دارای تکرار و بازپخش نیست و هر زمان بخواهید می توانید قسمت های پخش شده را در پلتفرم ففیلم نت مشاهده نمایید.

بازیگران پوست شیر

پوست شیر

شهاب حسینی،هادی حجازی‌ فر ،پردیس احمدیه ، پانته‌ آ بهرام، بابک کریمی , بانیپال شومون , مهرداد صدیقیان , نیلوفر کوخانی ، علیرضا کمالی ، علی اوسیوند ، احسان امانی و بهزاد خلج از جمله هنرمندانی اند که در این مجموعه ایفای نقش می کنند.

نعیم که 15 سال زندانی بوده حالا از زندان آزاد می شود و به دیدار دخترش می رود . در سفر شمال با دخترش , دختر او توسط افرادی دزدیده و کشته می شود . خشم نعیم بر افروخته می شود و خود او به دنبال قاتل ان دخترش میگردد . شهاب حسینی در این سریال نقش یک پلیس را ایفا میکند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2okrl4