یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/30 08:09
لیلا برخورداری | لیلا برخورداری بازیگر | لیلا برخورداری کار مدلینگ
کد خبر: 11870

لباس عجیب لیلا برخورداری | لیلا برخورداری زده تو کار مدلینگ؟+عکس

لیلا برخورداری بازیگر زن با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود گویا وارد عرصه مدلینگ شده اند.

لیلا برخورداری متولد ۲۰ اردیبهشت ۱۳۵۷ بازیگر ایرانی است. لیلا برخورداری فارغ‌ التحصیل انجمن سینمای جوان ۱۳۷۶ لیسانس بازیگری، دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران لیلا برخورداری همچنین دارای مدرک فوق‌لیسانس کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا، دانشگاه تهران است.لیلا برخورداری با بازی در فیلم خواب و بیدار در نقش یک دختر عقب مانده ذهنی به شهرت رسید. لیلا برخورداری در فضای مجازی اینستاگرام فعال است او به تازگی عکسی از خود منتشر کرده که گویا وارد عرصه مدلینگ شده است.

لیلا برخورداری

خانم برخورداری ماجرای شروع بازیگری تان چگونه است؟

من به بازیگری علاقه داشتم و قبل از تحصیل دانشگاهی دوره ی بازیگری رو در انجمن سینمای جوان گذرانده بودم و از سال ۱۳۷۶ کارم رو با تئاتر شروع کردم.

بعد در کلاس های آقای فخیم زاده شرکت کردم که ایشون به نو بازی من شناخت داشتند و نقش کبری در سریال خواب و بیدار رو به من پیشنهاد دادند .

با این که قبلا با آقای کمال تبریزی در سال ۱۳۷۶ در سریال “درون سرکشی “کار کرده بودم و و د رکارهای دیگر ایشون چندین نقش های کوتاهی داشتم ، اما این اولین کار جدی من در تلویزیون بود که بسیار هم مورد استقبال هم فرار گرفت و من خودم این نقش رو نسبت به دیگر کارهام بیشتر دوست دارم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4y6bb3