پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/30 16:30
لاغری
کد خبر: 11884

راه‌های ساده و فوری برای لاغری شکم در ۲۰ روز

اگر از شکم بزرگ و چاق خسته شده اید می توانید در 20 روز با 20 روش بسیار ساده و آسان شکم خود را لاغر کنید و به تناسب اندام برسید.

یکی از دغدغه های خانم ها و آقایانی که دوستدار تناسب اندام هستند ، لاغری شکم و پهلو و سوزاندن چربی های آن است . تغذیه سالم و پرهیز از دریافت چربی ها و مواد غذایی چاق کننده و انجام برخی از ورزش ها به شما کمک می کند دچار چاقی موضعی به خصوص چاقی شکم نشوید .

برای رسیدن به لاغری سریع شکم اصول و توصیه های وجود دارد که با رعایت کردن این اصول می توانید خیلی زود و راحت از چربی های شکم خلاص شوید و وزن کم کنید. 

نکات مهم برای لاغری شکم و کاهش وزن سریع

هدف خود را از کم کردن وزن بنویسید

هدفتان از کاهش وزن چیست ؟ آیا می خواهید به طور کلی وزن کم کنید یا تنها لاغر شدن شکمتان برای شما مهم است ؟ به شما پیشنهاد می کنیم اهداف خود را در برگه ای بنویسید تا با دیدن هدف های خود انگیزه کافی برای کاهش وزن را داشته باشید .

بیشتر از میزان مصرف خود کالری بسوزانید

برای لاغر شدن شما باید کالری مصرفی خود را کاهش داده و با انجام ورزش و پیاده روی کالری بسوزانید تا لاغر شوید . با دریافت کالری کمتر و استفاده بیشتر از انرژی، چربی های ذخیره شده را بسوزانید.یک ساعت پیاده روی در روز با سرعت 5 کیلومتر در ساعت حدود 145 کالری می سوزاند .

مقدار غذایتان را کاهش دهید.

برای اینکه لاغر تر شوید و از شر چربی های دور شکم خلاص شوید باید مقدار غذایتان را کاهش داده و در ظرف های کوچک غذا بخورید . روغن و چربی را از غذای خود حذف کرده و هنگام خوردن سالاد از سس استفاده نکنید .

همچنین بهتر است به آهستگی غذا بخورید و تا 20 دقیقه بعد از غذا خوردن صبر کنید تا مطمئن شوید سیر شدید. اگر در رستوران غذا می خورید نیمی از غذای خود را به خانه ببرید و هیچ گاه پرخوری نکنید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2lexr4