پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/01 07:25
ژاپن | پلیس ژاپن | آزار اذیت پلیس ژاپن
کد خبر: 11895

آزار و اذیت پلیس به سبک ژاپنی !

یک شهروند ژاپنی که به شکلی عجیب برای پلیس این کشور ایجاد مزاحمت می کرد سرانجام دستگیر شد.

یک مرد سالخورده ژاپنی به تازگی پس از 2060 بار تماس با یک ستاد  پلیس دستگیر شد. این مرد طی 9 روز بیش از 2 هزار بار با این مرکز پلیس ژاپنی تماس گرفته و ضمن توهین به کارکنان برای آنها ایجاد مزاحمت کرده بود. او با هر تماس بر سر کارکنان پلیس ژاپنی فریاد می کشید و آنها را "دزد مالیات" و "احمق های بزرگ" خطاب می کرد.

این مرد 67 ساله اهل منطقه سایتاما ژاپن که هویتش اعلام نشده بین تاریخ های 30 سپتامبر تا 8 اکتبر، در مجموع 2060 بار با ستاد پلیس یکی از استان های ژاپن تماس گرفت و ضمن ایجاد مزاحمت به آنها فحاشی کرد. این مرد به طور متوسط ​هر شش دقیقه یک تماس با پلیس ژاپن برقرار کرده و حدود 27 ساعت برای پلیس ایجاد مزاحمت کرده بود.  

سرانجام پلیس ژاپن به خانه این مرد حمله کرد و وی را به دلیل اختلال در خدمت رسانی پلیس دستگیر کرد. این مرد ضمن اعتراف به اتهامات وارده گفت از اینکه روزی پلیس به سراغ او بیاید آگاه بوده است.

اذیت آزار به سبک ژاپنی

تحقیقات پلیس ژاپن درباره این پرونده عجیب ادامه دارد. پلیس در تحقیقات خود متوجه شد که طبق سوابق تلفنی این مرد، او سال‌ها با پلیس تماس گرفته، اما به تازگی به دلایلی مرموز تماس های خود را افزایش داده بود.

هنوز پلیس ژاپن به علت رفتار عجیب این مرد سالخورده پی نبرده است. پلیس می گوید به دلیل عدم همکاری در اعترافات بیشتر، ممکن است علت آن برای همیشه مخفی بماند. 

اختصاصی


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3z7aa2