پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/01 18:30
تعبیر خواب آب میوه | آب میوه در خواب چه تعبیری دارد؟
کد خبر: 11921

تعبیر خواب آب میوه | آب میوه در خواب چه تعبیری دارد؟

معبران غربی بر این باورند که آب میوه نشان دهنده طراوت و تازگی است. این خواب می‌تواند نشانه نیازهای احساسی و سلامت جسمانی باشد.

اگر آب میوه فاسد باشد نشانه بدی است و در هر قدمی که بر می‌دارید دردرسری در کمین شماست، در نتیجه باید مراقب باشید چه کسانی دوستان شما هستند و با چه کسانی صحبت می‌کنید. شما باید مراقب هر قدمی که بر می‌دارید باشید. اگر کودکتان که دارای مشکل سلامتی است آب میوه فاسد بخورد نشانه این است که کودکتان به مراقبت بیشتری از جانب شما نیاز دارد. اگر در دنیای واقعی بچه ندارید و این خواب را ببینید به این معناست که بچه‌دار نخواهید شد.

دیدن آب میوه تازه در خواب نشانه خوبی است و به این معناست که تغییرات مثبتی در زندگی شما ایجاد خواهد شد. اگر آبمیوه آب پرتقال باشد یعنی نباید تلاش کنید تا تغییر ایجاد کنید.

اگر در خواب ببینید که خودتان در حال تهیه آب میوه هستید نشانه این است که زندگی سالمی دارید و انواع مختلف آن تعابیر متفاوتی دارند. آب انگور نشانه ملاحظات سلامتی درباره قلب و خون است. آب توت فرنگی نشانه بیماری‌های مربوط به استرس است.

برایت مى‌گوید: آب میوه نشان‌دهنده‌ غرایز روحى و روانى و هیجانات و علایق شما مى‌باشد. آب میوه گرفتن، بیانگر فریب خوشى‌هاى ظاهر را خوردن مى‌باشد که به زودى هشیار مى‌شوید. 

یونگ مى‌گوید:

نوشیدن آب میوه در خواب نشانگر انرژی و زنده دلی است.

اگر در خواب آب پرتقال را بریزید نمایانگر این است که می خواهید از پوسته خود بیرون آیید و اجتماعی تر باشید.

استفاده از آبمیوه گیری در خواب نشانه این است که به انرژی بیشتری نیاز دارید


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2x5vw4