پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/02 06:39
رئیس جمهور | رئیس جمهور آلبانی | رئیس جمهور آلبانی در تظاهرات
کد خبر: 11931

حمله فیزیکی یک معترض به رئیس جمهور آلبانی در خیابان! + فیلم و عکس

رئیس جمهور سابق آلبانی در تظاهرات ضددولتی در پایتخت این کشور مورد حمله یک معترض قرار گرفت و از ناحیه صورت مجروح شد.

 

" سالی بِریشا "، رئیس جمهور ۷۸ ساله اسبق آلبانی در تظاهرات ضددولتی این کشور مورد حمله فیزیکی یک مرد جوان قرار گرفت. بریشا  رئیس جمهور که در تظاهراتی در تیرانا، پایتخت آلبانی حضور یافته بود توسط یک مرد ۳۱ ساله از ناحیه صورت مجروح شد.  بریشا رئیس جمهور به همراه صد‌ها معترض در حال پیاده روی اعتراضی به سمت محل نشست رهبران اتحادیه اروپا و همتایان بالکان غربی آن‌ها در تیرانا بود که ایرد جوان از داخل جمعیت به سوی رئیس جمهور حمله ور شد و با مشت، به صورت بریشا کوبید.

ویدئویی که در اینترنت منتشر شده است چگونگی حمله این مرد جوان به رئیس جمهور اسبق آلبانی را به تصویر می‌کشد. این ویدئو نشان می‌دهد در حالی که بریشا در حلقه محافظان و همچنین طرفدارانش به سمت محل برپایی نشست در حرکت هستند این مرد جوان که کاپشنی قرمزرنگ بر تن دارد با خیزی بلند به سمت او حمله ور شده و مشتش را به صورت بریشا می‌کوبد. در تصاویر دیگری که از بریشا منتشر شده صورت زخمی وی را پس از اصابت مشت نشان می‌دهد.

رئیس جمهور آلبانی

رئیس جمهور آلبانی

پس از وقوع این حادثه بلافاصله ماموران امنیتی وارد عمل شده و فرد مهاجم را بازداشت کردند. فرد مهاجم اکنون در بازداشتگاه پلیس بسر می‌برد. بنا به اعلام پلیس آلبانی این مرد ۳۱ ساله مبتلا به اختلالات روانی بوده و سابقه ارتکاب خشونت و همچنین قاچاق مواد مخدر داشته است.

منبع:مخاطب 24

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4d5nj2