پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/03 05:50
مهران رجبی | مهران رجبی بازیگر | مهران رجبی مجری
کد خبر: 11965

توهین جدید به مهران رجبی | این بار کدام بازیگر مهران رجبی را نشانه گرفت؟+عکس

مهران رجبی بازیگر پر کار این روزها بار دیگر توسط همکارانش به تمسخر گرفته شد.

مهران رجبی بازیگر و مجری تلویزیون است مهران رجبی در فیلم و سریال های بسیاری نقش ایفا کرده مهران رجبی در اغتشاشات اخیر با طرفداری از نظام جمهوری اسلامی حاشیه ساز شد . عده ای اعتقاد دارند که مهران رجبی پس از طرفداری از نظام پر کارتر از قبل شده خیلی ها به او انتقاد و توهین کردند که همچنان این انتقادات ادامه دارد این بار مختار سائقی با ادبیاتی نامناسب و توهین آمیز پرکاری مهران رجبی را در تلویزیون به سخره گرفت.

مهران رجبی

 

مختار سائقی کیست؟

مختار سائقی

مختار سائقی متولد 23 شهریور 1335 در تهران، بازیگر است.

قبل از بازیگری کشتی گیر بود، پدرش شهیده است از نظر مادی از بازیگری راضی نیست، علاقه اش به هنر از کودکی بود، مدتی دستیار صحنه و لباس و دستیار کارگردان نیز بوده است.

از کودکی سینما را دوست داشتم. قاچاقی می رفتم سینما جهان فیلم می دیدم آن موقعش بلیتش 2 قران بود، زمانی که کلاس ششم می رفتم برای بچه ها تئاتر اجرا می کردم.

فریدون ژورک وقتی یکی از فیلم‌ هی کوتاه من و فرحبخش را دید، ما را به سیروس الوند معرفی کرد هر دو با فیلم ریشه در خون سال 1362 سیروس الوند وارد سینما شدیم.

اولش به خاطر بازیگری وارد سینما شدم، چون سواد کارگردانی را نداشتم رفتم طراحی صحنه کار کردم کم‌کم دیدم یک کار ذوقی است و می شود انجامش داد.

در فیلم یک بار برای همیشه سال 1370 دستیار کارگردان بودم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3qmyn2