جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/04 18:59
علی کریمی | ازدواج علی کریمی | همسر علی کریمی | ماشین علی کریمی
کد خبر: 12025

دروغ جدید علی کریمی فاش شد | علی کریمی این بار برای چه کسی نقشه کشید؟+عکسش

علی کریمی با انتشار دروغ در اینستاگرام آبرویش رفت.

علی کریمی بازیکن سابق فوتبال در اعتراضات اخیر نقش کلیدی داشته است. علی کریمی با انتشار پست و استوری جوانان را به کف خیابان بر علیه نظام تشویق کرد علی کریمی اما خود در ایران نبود و به کشور های خارجی فرار کرده بود علی کریمی همچنان به پست های ضد کشور ایران و اختلال در نظم کشور ادامه می دهد.

دروغ جدید علی کریمی فاش شد 

علی کریمی

او در اقدام جدید به دیدار رئیس جمهور آلمان رفته و در خصوص کشور ایران با دشمنان کشور معامله کرده است. او با کسانی نشست و برخاست میکند که در جنگ تحمیلی 8 ساله با عراق بر علیه ایران عمل می کردند و آلمان کشوری بود که در اختیار  صدام صلاح شیمیایی قرار می داد تا آن را بر علیه کشورمان ایران استفاده کند خیلی ها معتقدند که علی کریمی سواد سیاسی ندارد و او دلی برای مردم کشورش نمی سوزاند و روز به روز به اثبات آن می پردازد. در خصوص دیدار علی کریمی با رئیس جمهور آلمان  ویدئویی آماده کرده ایم که در ادامه می بینید.

این مواد شیمیایی رو کی به عراق داده؟ کمی تاریخ مرور کنید شاید یادتان بیاید

این روزها آلمان در خط مقدم حمایت از شبه براندازان قرار گرفته و نقاب دلسوزی و حمایت ازمردم ایران برچهره زده؛ از تجمع برلین تا دیدار با علی_کریمی

هنوز تاریخ زیادی از حمایت آلمان‌ و فروش سل|ح‌های شیمایی به صدام در جنگ با ایران نگذشته،مردم_ایران در حافظه‌_تاریخی شان حمایت آلمان از جنایت‌ علیه ایران را از یاد نبرده اند، اما بعضی انگار دوست دارند خودشان را به خواب بزنند و وانمود کنند اروپا به یکباره دلسوز ایران شده ما که یادمان نرفته ولی خوب است کمی تاریخ را مرور کنید تا شاید یادتان بیاید.

کریمی اولین بار؛ در 22 شهریور 1377 در مقابل پلی‌اکریل اصفهان در جام آزادگان برای پرسپولیس به میدان رفت. با گذشت چهار هفته از مسابقات لیگ (پروین از هفته چهارم هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفت کریمی اولین گل خود را برای این تیم در مقابل سایپا در تاریخ 10 مهر 1377 به ثمر رساند و یک روز بعد از سوی منصور پورحیدری به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد. علی کریمی سابقه بازی در  باشگاه های نفت تهران، فتح تهران، سایپا تهران، پرسپولیس، الاهلی امارات، القطر قطر، السیلیه قطر، بایرن مونیخ، استیل آذین و شالکه آلمان را در کارنامه فوتبال خود دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/36nye2