چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/05 06:30
قیمت | قیمت طلا و ارز امروز 5 دی | قیمت سکه و دلار در بازار
کد خبر: 12035

قیمت طلا و ارز در بازار 5 دی ماه 1401 | قیمت سکه و دلار امروز

طلا و ارز در بازار امروز 5 دی 1401 به چه قیمتی فروش می رود...

در روز گذشته قیمت طلا در بازار با افزایش همراه بوده است اما قیمت سکه چه روند را طی می کند؟قیمت دلار و سکه در چند وقت اخیر روند افزایشی را طی کرده است و اما قیمت دلار همچنان این روند را در بازار طی می کند.قیمت سکه و دلار در بازار امروز 5 دی ماه 1401 به شرح زیر می باشد.افزایش قیمت ها و رکورد شکنی سکه و دلار در بازار ادامه دارد.قیمت ها تا به این لحظه در بازار 5 دی ماه مشاهده کنید.

هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و ۸۴۲ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۱۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۷ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی ۱۷۹۸ دلار است.

علاوه بر این، در بازار متشکل ارزی در لحظه انتشار این گزارش، قیمت فروش دلار توافقی ۳۶ هزار و ۸۰۰ تومان و قیمت خرید دلار توافقی ۳۶ هزار و ۴۳۱ تومان اعلام شده است. قیمت فروش یوروی توافقی نیز معادل ۳۸ هزار و ۷۳۰ تومان اعلام شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3kzr83