چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/05 11:47
سام درخشانی
کد خبر: 12046

کنایه سام درخشانی به دختر بدحجاب | غوغای سام درخشانی در خیابان های تهران

سام درخشانی در فیلم خوب بد جلف 2 به خانم بازیگر کنایه ای می زند که بسیار جالب است و در ادامه بخشهایی از این سکانس را خواهید دید.

سام درخشانی بازیگر بی حاشیه در فضای مجازی است که اخیرا به خاطر شرکت در برنامه جوکر حاشیه هایی برایش بوجود آمده است. معروفیت و شهرت سام درخشانی بیشتر به خاطر زوج سریالی است که  با همبازی شدن با پژمان جمشیدی است. سام درخشانی علاقه زیادی به ورزش فوتبال دارد و از طرفداران تیم فوتبال استقلال تهران است که فیلم کل کل فوتبالی سام درخشانی با هواداران پرسپولیس در فضای مجازی دست به دست می شود. سام درخشانی با انتشار پستی در اینستاگرام از فرزند دومش رونمایی کرد.

سام درخشانی در فیلم خوب بد جلف 2 به خانم بازیگر کنایه ای می زند که بسیار جالب است و در ادامه بخشهایی از این سکانس را خواهید دید.

بیوگرافی سام درخشانی

سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 31 تیر سال 1354 در خیابان ولیعصر تهران متولد شد و بزرگ شده همان منطقه است.این هنرمند کشورمان در خانواده ای پنج نفره به دنیا آمد و پسر بزرگ خانواده است و یک خواهر کوچکتر به نام پانته آ و یک برادر به نام شهریار دارد. سام درخشانی دیپلم رشته تجربی دارد و با وجود قبولی در دانشگاه در رشته تئاتر از ادامه تحصیل انصراف داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4y6ke3