پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/05 17:53
کریستیانو رونالدو | ازدواج کریستیانو رونالدو | فرزندان کریستیانو رونالدو
کد خبر: 12054

سوپرایز صد میلیاردی جورجینا به کریستیانو رونالدو | نامزد رونالدو حسادت همگان را برانگیخت

کریستیانو رونالدو با انتشار یک استوری در حساب کاربری رسمی خود در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» از سورپرایز فوق‌العاده‌ نامزدش رونمایی کرد.

رونالدو فوتبالیست مطرح پرتغالی است.رونالدو بازیکن فوق ستاره ای است که علاوه بر اینکه در دنیای فوتبال درآمد دارد از طریق  مد و تبلیغات و اینستاگرام نیز کسب در آمد می کند بطوری که صفحه اینستاگرام رونالدو یکی از پر بازدیدترین پیج ها در اینستاگرام است.کریستیانو رونالدو  در سال ۲۰۰۹، کریستیانو رونالدو با مبلغ ۱۳۲ میلیون دلار از منچستریونایتد به رئال مادرید پیوست که او را به گران‌ترین بازیکن تاریخ این ورزش تبدیل کرد. تا سال ۲۰۲۱، میزان ثروت کریستیانو رونالدو یک میلیارد و دویست میلیون دلار تخمین زده  می‌شود که او را به ثروتمندترین بازیکن فوتبال جهان تبدیل می‌کند.

کریسیتیانو رونالدو که اخیراً وداعی تلخ با رقابت‌های جام جهانی داشت و به همراه تیم ملی فوتبال پرتغال در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی قطر از دور رقابت‌ها حذف شدند، با انتشار یک استوری در حساب کاربری رسمی خود در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» از سورپرایز فوق‌العاده‌ نامزدش رونمایی کرد.

این فوق‌ستاره پرتغالی تصویر یک رولز رویس نقره‌ای رنگ که هدیه کریسمس جورجینا رودریگز به اوست را در اینستاگرامش با بیش از 520 میلیون دنبال کننده به اشتراک گذاشت و نوشت "ممنونم، عشق من".کریسیتیانو رونالدو که اخیراً وداعی تلخ با رقابت‌های جام جهانی داشت و به همراه تیم ملی فوتبال پرتغال در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی قطر از دور رقابت‌ها حذف شدند، با انتشار یک استوری در حساب کاربری رسمی خود در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» از سورپرایز فوق‌العاده‌ نامزدش رونمایی کرد.

این فوق‌ستاره پرتغالی تصویر یک رولز رویس نقره‌ای رنگ که هدیه کریسمس جورجینا رودریگز به اوست را در اینستاگرامش با بیش از 520 میلیون دنبال کننده به اشتراک گذاشت و نوشت "ممنونم، عشق من".

کریستیانو رونالدو

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4brd52