سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/06 07:45
فرشته حسینی | فرشته حسینی بازیگر | فرشته حسینی بازیگر افغان
کد خبر: 12067

فرشته حسینی به سیم آخر زد | حرف های جنجالی فرشته حسینی

فرشته حسینی بازیگر سینما و همسر نویدمحمدزاده باحرف هایش جنجال به پا کرده است.فرشته حسینی : من افتخار می کنم ایرانی نیستم.

فرشته حسینی بازیگر افغان ساکن ایران است.او در چندین فیلم ایرانی نقش آفرینی کرده است.فرشته حسینی همسر نوید محمد زاده بازیگر مطرح سینمای ایران می باشد.فرشته حسینی در حرف های اخیرش گفته که افتخار می کند ایرانی نیست.در ادامه اظهارات فرشته حسینی را بخوانید.

فرشته حسینی

فرشته حسینی بازیگر بی حاشیه و ناشناخته ای بود تا این که با نوید محمدزاده ازدواج کرد و این زوج هنری به سوژه داغ تبدیل شدند.فرشته حسینی همسر بازیگر معروف و پرطرفدار ایرانی استعداد بالایی در زمینه بازیگری دارد و توانسته با بازی در کوتاهترین زمان استعداد والای خود را به جامعه هنری نشان دهد. بعد از زمان شناخته شدن و معروفیت فرشته حسینی  را در نقش های متفاوت تر و فیلم های بیشتری میبینیم. فرشته حسینی بازی مشترکی هم با نوید محمدزاده داشته و استارت آشنایی آنها ظاهرا از همان فیلم خورده است.

فرشته حسینی

فرشته حسینی متولد ۶ اردیبهشت ماه، سال ۱۳۷۶ در تهران، بازیگر سینما و تئاتر افغان‌ تبار اهل ایران است.

فرشته حسینی از پدر و مادری مهاجر و افغان‌تبار در تهران متولد شد و 5 خواهر و 1 برادر دارد. و از دانش آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است.

فرشته حسینی بازیگری را از سنین پایین و حدود 9 تا 12 سالگی با تئاتر آغاز کرد و با فیلم رفتن ساخته برادران محمودی در سال 95 به سینما آمد  این فیلم برایش موفقیت های زیادی به همراه داشت و جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره مراکش را به ارمغان آورد.

خانوم حسینی سال 1395 با فیلم «رفتن» که با حضور بازیگران ایرانی و افغانی ساخته شده است توانست از جشنواره بین المللی مراکش جایزه بهترین بازیگر زن را بگیرد

بازگشت فرشته حسینی به افغانستان

فرشته حسینی

اوایل می خواستم به افغانستان برگردم و آنجا فعالیت کنم اما شرایط فعالیت در افغانستان هنوز مهیا نمی بینم و دوستان افغانستانی ام برایم مانع تراشی کرده اند

دل نوشته فرشته حسینی

فرشته حسینی

متولد ایرانم از پدر و مادری افغانستانی اما چی باعث میشه کسی فکر بکند من نباید از حقوق انسانی بهره‌ مند باشم ؟

کی تصمیم میگیره که اجازه داشتن عزت نفس ، حقوق برابر و آرامش رو به من نده ؟ چی باعث میشه وقتی میخواید کسی رو مسخره کنید بگید “مثل افغانیا” می ‌مونه؟


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4vrap3