سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/06 19:01
حبس تصادفی
کد خبر: 12086

حبس تصادفی سه روزه زن تایلندی در حمام/ قربانی با خوردن آب شیر زنده ماند! + تصاویر

یک زن تایلندی که به طور تصادفی حدود سه روز در حمام خانه اش محبوس شده بود با خوردن آب شیر توانست زنده بماند.

به گزارش ستاره پارسی : زندگی مجردی مطمئناً مزایای خاص خود را دارد، به ویژه برای افرادی که از حریم خصوصی خود لذت می برند. اما این سبک زندگی برخی معایب نیز دارد، همانطور که یک زن اهل تایلند به یکی از بزرگترین معایب این نوع سبک از زندگی پی برد.

 این زن ساکن اهل بانکوک که هویتش توسط خبرگزاری های تایلندی اعلام نشده، هنگامی که قصد رفتن به حمام را داشت هرگز تصور نمی کرد که سه روز آینده را در آنجا گیر خواهد افتاد. او به محض اینکه در را بست، دستگیره معیوب در حمام ، آنجا را به زندانی برای وی تبدیل کرد.

این زن تلاش کرد با کوبیدن در و فریاد زدن از حبس فرار کند اما علی‌رغم تلاش‌های او برای جلب توجه همسایگان هیچ کس صدای کوبیدن در و فریاد کمک‌های او را نشنید. سرانجام او مجبور شد تسلیم شود و در این سه روز با خوردن آب لوله‌کشی زنده بماند.

حبس

 این زن 54 ساله حتی بر روی دیوار حمام با استفاده از محصولات مراقبت از پوست پیام خداحافظی نوشت و تصمیم گرفت منتظر مرگش بماند. اما این تمام ماجرا نبود.

از شانس خوب این زن، خواهرش که چند روز از او خبری نداشت، نگران او شد و ناپدید شدن او را به پلیس اطلاع داد. تیمی از پلیس برای بررسی این موضوع به خانه این زن اعزام شد و پس از آنکه کسی درب را باز نکرد تصمیم گرفتند از روی دروازه آهنی پریده و خانه را جست و جو کنند.

پلیس با ورود به خانه و بازکردن درب حمام، این زن را در حالی که به دلیل نخوردن غذا ضعیف شده بود پیدا کرد. او بلافاصله به نزدیکترین بیمارستان منتقل شد.

این زن اکنون در بیمارستان بستری است و پزشکان وضعیت سلامت عمومی او را خوب توصیف کردند. انتظار می رود او بهبودی کامل خود را به دست آورد.

حبس


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3njmg2