چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/07 04:45
دختر | دختر نوجوان | 8 دختر نوجوان
کد خبر: 12092

8 دختر نوجوان یک مرد 59 ساله را سلاخی کردند ! | اقدام مرگبار 8 دختر نوجوان بر علیه یک مرد

8 دختر نوجوان بر علیه پیرمرد 59 ساله دست به یکی کردند و او را به قتل رساندند.

در تابستان سال گذشته بود که ماجرای قمه کشی دختر نوجوان اصفهانی در فضای مجازی منفجر شد این دختر در یکی از پارک های شهر اصفهان با چند دختر دیگر درگیر می شود و در عین ناباوری قمه را از جیب خود بیرون می کشد و دختران را تهدید می کند. فضای مجازی بر روی کودکان و دوستی های نوجوانان بی تاثیرپ نیست.تاثیرات مخرب و جبران ناپذیری که فقط هم مختص ایران نیست و حالا در حادثه ای عجیب در شهر تورنتوی کانادا ماجرای مرگبار 8 دختر نوجوان را ستاره پارسی بخوانید.

 

این جنایت هولناک چند شب قبل در شهر تورنتو رخ داد. آن شب 3دختر 13ساله، 3دختر 14ساله و 2دختر 16ساله که به گفته پلیس هر کدام از آنها ساکن یک منطقه از تورنتو بودند و از طریق شبکه های اجتماعی با هم دوست شده بودند، پس از حمله به یک مرد 59ساله او را با ضربات چاقو به قتل رساندند.

پلیس اعلام کرده که در شب حادثه، مقتول با یکی از دوستانش بوده که دختران نوجوان ناگهان به او حمله کرده و با ضربات چاقو وی را به قتل رساندند. این در حالی است که هیچ آشنایی و شناخت قبلی میان آنها و مقتول وجود نداشت و دختران نوجوان آن شب قصد داشتند به زور یک بطری مشروبات الکی را از دوست مقتول بگیرند اما مقتول مانع شده و دختران نوجوان نیز با حمله به او و وارد کردن ضربات چاقو، وی را به قتل رساندند.

حوادث

گروهبان تری براون، از پلیس تورنتو به خبرنگاران گفته که طی 35سال خدمتش در اداره پلیس، هرگز شاهد چنین جنایتی نبوده است. اینکه 8دختر زیر 16سال با چاقو به فردی حمله کنند و او را به قتل برسانند، برای همه نگران کننده و تکان دهنده است. به گفته وی، همه این حادثه تنها ظرف 3دقیقه اتفاق افتاده است و هنوز معلوم نیست دختران نوجوان که از طریق شبکه های اجتماعی باهم دوست شده بودند، چرا آن شب دورهم جمع شده بودند. به گفته پلیس، هر 8دختر نوجوان دستگیر شده و از آنها سلاح هایی که در این جنایت استفاده شده، کشف شده اما با توجه به سن آنها، هویت متهمان افشا نشده است.

حوادث

به گفته تری بروان، هریک از این دختران از یک نقطه شهر آمده بودند. ما نمی دانیم چگونه و چرا آنها در آن شب ملاقات کردند و چرا مقصدشان مرکز شهر تورنتو بود. ما نمی دانیم که آنها چه مدت با یکدیگر آشنا بودند و شاید دختران می خواستند با ارتکاب این جنایت کاری کنند که برای خودشان نام و شهرتی دست و پا کنند و در شبکه های اجتماعی مشهور شوند. این دختران پس از دستگیری برای تفهیم اتهام به دادگاه منتقل شدند و قرار است ظرف روزهای آینده برای دومین بار به دادگاه منتقل شوند. به گفته پلیس، قربانی این حادثه، مردی از یک خانواده کاملا محترم بوده و معلوم نیست که متهمان چرا با این خشونت به او حمله کرده اند


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3wvev2