جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/07 07:40
کریستیانو رونالدو | رونالدو | رونالدودر رابطه با 3 زن
کد خبر: 12099

کریستیانو رونالدو و معشوقه های مخفی ! | عکس و اطلاعات معشوقه های رونالدو

کریستیانو رونالدو در رابطه های قبلی خود قبل از جورجینا با 3 زن بوده است.در ادامه ببینید.
نامزد کریستیانو رونالدو خانوم جورجینا رودریگز برای همه شناخته شده است.جورجینا قبل از آشنایی با کریستیانو رونالدو مدیر فروش برند معروف گوچی بوده است.جورجینا از سایر معشوقه های کریستیانو رونالدو خوش شانستر بود و توانست مادر فرزندان رونالدو شود.کریستیانو رونالدو 5 فرزند دارد.

کریستیانو رونالدو

 در حال حاضر رونالدو ۵ فرزند دارد که سه فرزند آن ها از طریق رحم اجاره ای با دو مادر ناشناخته به دنیا آمده اند. رونالدو بار ها اعلام کرده به خاطر علاقه خود به شماره ۷ به فکر هفت فرزند است.

رونالدو اما به جز جورجینا رودریگز یکی دو نامزد دیگه هم داشت که در ادامه برخی از آن ها که رسانه ای شدند را معرفی می کنیم.

 جما اتکینسون؛ سال ۲۰۰۷ زمانی که کریس در حال مطرح کردن نامش در فوتبال انگلیس بود با جما اتکینسون بازیگر و مدل انگلیسی آشنا شد. این آشنایی چهار ماه ادامه داشت و دو طرف سپس از هم جدا شدند.

کریستیانو رونالدو

-ایرینا شایک؛ ایرینا شایک یا همان شیخ الاسلاموف مدل مطرح روسی از ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ به مدت پنج سال با کریس نامزد بود. رابطه ای که کریس و ایرینا آن را در رسانه ها علنی کردند. ظاهراً مادر کریس خیلی ایرینا را تأیید نمی کرد و نظرات منفی اش در جدایی این دو بی تأثیر نبود.

کریستیانو رونالدو

نریدا گایاردو؛ مدل اسپانیایی قبل از اینکه رونالدو تصمیم بگیرد انگلیس را ترک کند با او بود. رابطه ای که در رسانه ها هم علنی بود و عکس های مختلف این دو نفر در حال خوشگذرانی پخش شد. کریس، اما گزینه دائمی نریدا به عنوان یک مدل خوشگذران نبود. او اعتقاد داشت کریس فقط در زمین خوب است! علت جدایی این دو شلوارک های عجیب غریب کریس رونالدو عنوان شده که خیلی مورد پسند گایاردو نبوده است.

کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/48yel3