پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/07 09:45
علی ضیا | علی ضیا مجری | علی ضیا مجری تلویزیون
کد خبر: 12102

بزرگ ترین آرزوی علی ضیا برآورده شد | علی ضیا از بزرگترین آرزویش پرده برداری کرد+عکس

علی ضیا با انتشار عکسی در استوری اینستاگرام از تمام آرزوی امسالش گفت.

علی ضیا مجری معروف تلویزیون صدا وسیما است.علی ضیا در کاشان متولد شده او بخاطر کارش در صدا وسیما به تهران نقل مکان کرد.علی ضیا از طریق نویسندگی وارد رادیو جوان شد.علی ضیا یکی از فعالان فضای مجازی نیز هست او با انتشار عکسی گفت: این پل تمام آرزوی امسالم بود.در ادامه در ستاره پارسی ببینید.

علی ضیا

علی ضیا از طریق نویسندگی وارد رادیو جوان شده و یک آیتم طنز در برنامه کاملا جوانانه که خود علی ضیا نوشته بود با لهجه کاشانی خواند. آقای زاهدی که صدای علی ضیا را در برنامه آخرش ـ که در رادیو جوان پخش می‌شد ـ شنیدند با سید علی ضیا تماس گرفتند و خواستند گزیشن برنامه گزینه جوان را اجرا کند. اما پس از پذیرفته شدن در تست گویندگی قرار شد اجرای برنامه شروع خوب را به عهده بگیرد، ولی به دلیل فضای علمی‌ای که علی ضیا داشته و اختراعی که از علی ضیا ثبت شده بود، اجرای برنامه گزینه جوان به علی ضیا پیشنهاد شد و اولین برنامه‌ای که به طور زنده از علی ضیا روی آنتن رفت برنامه گزینه جوان بود.

علی ضیا قبل از ورود به تلویزیون نزد مرحوم حمید سمندریان فن بیان آموزش دید و مدتی هم در تمرینات تئاتر حاضر شد تا فن و گویش او با حرکت بدنی اش متناسب شود.

علی ضیا در نظرسنجی برنامه سه ستاره به عنوان یکی از سه مجری برتر بیست سال اخیر شبکه سه انتخاب شد. 

علی ضیا

علی ضیا: زمانی که حس ترانه نویسی به سراغم می آید، ترانه می نویسم هیچ وقت اینطور نبوده که بنشینم و برای ترانه نویسی وقت بگذارم. در برنامه هایی که خودم حضور دارم هم از دوستان ترانه سرایم خواهش می کنم ترانه تیتراژ را بگویند تا فقط نگاه من در برنامه حاکم نباشد.

علی ضیا یک موتور ساخته‌ ، یک موتور نیم‌ دوّار؛ با یکی از دوستانش این کار را انجام داد، یک موتور نیم‌ دوّار با قابلیت کار کردن با انواع سوخت، سوخت‌ هایی که ضریب تراکم یکسان دارند و می‌ توانند توان یکسان بدهند.

حضور علی ضیا در حادثه منا ، پس از این حادثه شایعاتی مبنی بر مرگ علی ضیا مجری تلویزیون که در مراسم حج شرکت داشت در فضای مجازی شکل گرفت که ساعاتی بعد از حادثه با انتشار تصویری در منا از سلامت خودش خبر داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/27ylg2