دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/08 11:35
مریم سلطانی مریم سلطانی بازیگر | مریم سلطانی در اینستاگرام
کد خبر: 12138

دردل مریم سلطانی در اینستاگرام | مریم سلطانی از یک نیاز مهم خود پرده برداشت+عکس

مریم سلطانی بازیگر که چند سالی است از دنیایی بازیگری به دور است در فضای مجازی فعالیت زیادی دارد.

مریم سلطانی بازیگر تلویزیون که اخیرا کم کار شده و اینطور که پیداس دنیای بازیگری را رها کرده است مریم سلطانی اما یکی از هنرمندانی است که در فضای مجازی بسیار فعال است مریم سلطانی با انتشار عکسی در اینستاگرام خود از یک نیاز مهم سخن گفته است در ادامه در ستاره پارسی استوری مریم سلطانی را ببینید.

دردل مریم سلطانی در اینستاگرام | مریم سلطانی از یک نیاز مهم خود پرده برداشت+عکس

 مریم سلطانی به صورت حرفه ای ورزشی های شنا و بادی بیلدینگ را کار می کند. چند سال است که به شکل موقت از دنیای بازیگری فاصله گرفته و در حال حاضر چندین شعبه سالن آرایشگری دارد

آخرین حضورش در فیلم بچگی ات را فراموش نکن در سال ۱۳۹۰ بود.

با اینکه خودش آرایشگر است به شدت طرفدار سادگی است و آرایش ها و مدهای چهره آرایی عجیب و غریب را نمی پسندد.

فکر کنم ده سالی است که شمارا در تلویزیون و سینما نمیبینیم؟

ده سال نیست ولی شش سال است به جهت اینکه من یه شغل دومی برای خودم شروع کردم که واقعا فکر می کردم که شغل دومه. ولی انقدر کار سختی بود و در واقع کارِ خدماتی به نظرم حتما باید سرِ کارت باشی و یه جورایی من و از محیط بازیگری دور کرد ولی خوشبختانه تمام خوبای سینما پیش من میان و دلتنگی نمی کنم و می بینمشون.

خدارا شکر همه دوستای خودم و میبینم و احساس نمی کنم که از بازیگری فاصله گرفتم و ان شالله بعد از یه تایمی بازی می کنم چون پیشنهاد به خصوص در چند ماهِ اخیر خیلی داشتم.

تصویری که از شما تو قاب تلویزیون تو یادِ ما هست با الان خیلی تفاوت کرده مخصوصا از نظر ظاهری …چی شده؟

دردل مریم سلطانی در اینستاگرام | مریم سلطانی از یک نیاز مهم خود پرده برداشت+عکس

از لحاظ ظاهری وقتی بازی نکردم خیلی رژیم و رعایت نکردم و ورزش را هم به دلیل مشغله کاری کم کردم . اگه بخوام باز اون مریم سلطانی بشم یه همت عالی می خواد که ۶ صبح از خواب بلند شم و ورزش کنم و بعد به کارم برسم.

از لحاظ اقتصادی فکر کنم سالن زیبایی درامد خوبی داره که بازیگری و کنار گذاشتین؟

از لحاظ اقتصادی خب دردسرهاش هم زیاده و خب همینکه شبهاش برای خودمه ، شب کاری ندارم و شهرستان رفتن ندارم و … خیلی بهتره.

از لحاظ کاری گفتین که پیشنهاد داشتین؟

بله چند تا پیشنهاد داشتم و اتفاقا یکی از دوستانم اومد و گفت که من بهشون گفتم که تو اصلا بازی نمی کنی…خب منم گفتم عزیزم میذاشتی خودم بگم!!! (خنده) گفتم خودم بهشون همین حرف و زدم چون شرایط فعلا مهیا نیست و درواقع پالادیوم به جهت اینکه برای خودش یه برند است و خیلی از سالن دارها دوست داشتن اونجا سالن داشته باشن و خدا را شکر این توفیق نصیب من شده و قبل از اینکه حتی فودکورت اونجا راه بیافته من کارم و شروع کردم که خیلی خوب بود و یه طبقه گرفتم و دیدم مشتری هام زیاده و یه طبقه دیگه دارم میزنم و الان یه مقدار سرم شلوغه…و اگه سه تا شعبه نبود شاید می رسیدم .

یکی از بهترین کارهایی که پخش شد که شما در اون بازی کردید سریال سه در چهار بود. خاطره ای از اون کار دارید؟

دردل مریم سلطانی در اینستاگرام | مریم سلطانی از یک نیاز مهم خود پرده برداشت+عکس

خاطره گفتن از کارهایی که پر بازیگره یه کلا سخته . من و خانم لرستانی در واقع هر روز یه کم باهم درد دل می کردیم و یه جوری بود که باید همه سکانس ها را بودیم. آقای صالحی هم که خودشون پر انرژی بودن و سه در چهار هم واقعا درخشید و هنوز هر عکسی حتی در رابطه با سالن میذارم همه پیام میدن و از سه در چهار صحبت می کنن!


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3n59o3