پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/08 19:02
مهاجرت خادم الشعریه
کد خبر: 12154

جزئیات مهاجرت سارا سادات خادم‌الشریعه | زمان مهاجرت خادم الشعریه

سارا خادم الشریعه مهاجرت کرد و برای همیشه از ایران رفت.

سارا خادم‌الشریعه در تهران و در ۲۰ اسفند ماه سال ۱۳۷۵ به دنیا آمده است. سارا خادم‌الشریعه ورزشکار قهرمان شطرنج کشور است که به درجه استاد بزرگی رسیده و یکی از بزرگان این رشته ورزشی می باشد. خبر ازدواج سارا خادم‌ الشریعه در شهریور ۱۳۹۶ رسانه ای شد، او با اردشیر احمدی فیلمساز و مجری اینترنتی ازدواج کرده اسـت. در تصاویری که منتشر شده است؛ سید محمد خاتمی عاقد ، مراسم عقد این دو جوان بوده است. سارا خادم‌ الشریعه در سال ۲۰۱۴ برای نخستین بار در تاریخ شطرنج ایران توانست عنوان نائب قهرمانی جوانان جهان را به دست آورد. 

سارا خادم الشریعه مهاجرت کرد و برای همیشه از ایران رفت او دیگر تصمیمی به بازگشت به ایران ندارد و در آخرین مسابقه خود که در قراقستان برگزار میشد کشف حجاب کرده است و گویا تصمیم به بازگشت به ایران ندارد.

سارا خادم الشریعه

سارا خادم الشریعه مهاجرت کرد

خانم خادم الشریعه که به عنوان نماینده ایران در مسابقات قزاقستان حاضر شده بود بدون حجاب در مسابقات حضور یافت و نشان داد گویا تصمیمی به بازگشت ندارد و میخواهد در خارج بماند.

سارا سادات خادم الشریعه شطرنج‌باز ۲۶ ساله تهرانی و برترین زن شطرنج ایران در اولین حضور خود در مسابقات جهانی پس از وقفه‌ای نسبتا طولانی، کشف حجاب کرد تا احتمالا آخرین حضور خود را به عنوان نماینده ایران در قزاقستان رقم زده باشد.

گفتنی است پیش از این نیز، کشف حجاب در شطرنج زنان ایران و در سالهای اخیر چندباری تکرار شده است و میترا حجازی پور پس از کشف حجاب در مسابقات رسمی از تیم ملی اخراج شد و حالا برای فرانسه مسابقه می‌دهد. همچنین شهره بیات داور بین المللی شطرنج ایران پس از قضاوت بدون حجاب به انگلیس مهاجرت کرد.

سارا خادم الشریعه

بر اساس تصاویر منتشرشده در سایت‌های داخلی از جمله خبرورزشی و رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور سارا خادم‌الشریعه نفر نخست شطرنج زنان ایران، در مسابقات شطرنج قهرمانی جهان بدون حجاب ظاهر شد.

سارا خادم الشریعه استاد بزرگ شطرنج ایران، برای شرکت در مسابقات جهانی شطرنج سریع و برق آسا در آلماتی قزاقستان حضور دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4bge93