پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/09 04:30
خانم | خانم خودشیفته | خانم معروف
کد خبر: 12157

این خانم خودشیفته ترین زن جهان شناخته شد !

این خانو که از ابتدای زندگی مشترک با حواشی زیادی رو به رو شد به عنوان خود شیفته ترین زن جهان انتخاب شده است.

این خانم بازیگر سابق هالیوود می باشد.این خانم پس از ازدواج با هری نوه ملکه انگلیس از دنیایی بازیگر خداحافظی کرد.این زوج در اوایل زندگی مشترکشان با حواشی زیادی روبه رو شدند.هری و مگان 2 فرزند دارند.در ادامه دلیل انتخاب این خانم به عنوان خود شیفته ترین فرد سال را در ستاره پارسی بخوانید.

مگان مارکل

مگان مارکل یکی از خودشیفته‌هایی است که سال ۲۰۲۲ در کانون توجه بود.

 به نقل از independent، در دهه گذشته، ترکیبی از خودبزرگ‌بینی، جذابیت، اعتمادبه‌نفس و رسانه‌های اجتماعی بسیاری را به قطب‌ تجارت، ستاره رسانه‌های اجتماعی و گاه چهره سیاسی تبدیل کردند.

با این حال اگرچه ستاره‌های بسیاری همچنان در رده‌های بالای شهرت باقی مانده‌اند، ۲۰۲۲ را می‌توان سال ورق برگشتن برای بعضی دیگر نامید؛ سالی که رابطه عاشقانه ما با خودشیفته‌ها متزلزل شد.

در سال ۲۰۲۲، بسیاری از آن‌ها با کاهش ثروت، بی‌آبرو‌ شدن یا بدبینی عمومی مواجه شدند.

به نظر می‌رسید بسیاری از آن‌ها بیشتر از ظرفیتشان به علاقه و لطف افکارعمومی امید بسته بودند و این همان لحظه‌ای است که ما شروع به برگزیدن شخصیت‌های حوصله‌سربر سال کردیم.

جوانا وایس در نشریه پولیتیکو، با بررسی فهرستی از خودشیفته‌های سال ۲۰۲۲، وضعیت محبوبیت آن‌ها را بررسی کرد؛ افرادی مانند ایلان ماسک، سام بنکمن-فرید، یه (کانیه وست)، الیزابت هولمز، مگان مارکل و دونالد ترامپ.

کسانی که به عقیده او «از توجه مردم به عنوان ارز و از خودپسندی‌شان به عنوان سوخت این موتور استفاده کردند».

جلب توجه مگان مرکل

مگان مارکل

داستان شاهزاده هری و مگان ابتدا ساده بود: رهایی از بدبختی زندگی سلطنتی بریتانیا؛ اما بعد، به طور شگفت‌انگیزی به منبع کسب درآمد و جلب توجه تبدیل شد.

در سال ۲۰۲۰، آن‌ها یک قرارداد ۱۰۰ میلیون دلاری با نتفلیکس امضا کردند.

در سال ۲۰۲۱، مصاحبه‌ای پربیننده با اپرا داشتند و ۲۰ میلیون دلار پیش‌پرداخت هم حاصل کتاب خاطرات شاهزاده هری به نام «اضافی» (Spare) است.

سریال فعلی نتفلیکس آن‌ها با رتبه‌بندی بالا و انفجاری از اظهارنظرهای رسانه‌ای به نمایش درآمد.

اما به نظر می‌رسد همه این داستان‌های پر آب چشم از مصائب زندگی  دایانا، مادر  هری، در کنار روایت آزردگی‌های هری و مگان با چاشنی تصاویری مکش‌مرگ‌ما از حضور این زوج در مراسم سلطنتی مختلف، تنها مقدمه‌ای برای یک نمایش است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3gnkx4